Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

reede, august 26, 2005

Igavus tekitab idiootseid mõtteid

Nimelt olen trt olen juba terve nädal ning sooritanud ka oma kõrgteose-geomeetria järeleksam, mis kestis neli tundi ja mille ma sain arvestatud-jumal tänatud. Aga eelkõige on tõsiselt kopp ees tühjast ühika toast-mul ei ole telekat ega muusikakeskust ning inimesi, kes minu silmis on normaalsuse tunnuse omandanud ei ole ka trt või kui on, siis neil ei ole aega, nii et te võite ette kujutada, kui tülgastav on minu nädal olnud. Ent esimest korda olen ma vist kolm korda päevas süüa teinud, endale laua katnud ning söönud. Kusjuures mul ei ole und ka enam, sest ma olen ennast nii välja puhanud, sest mida sa ikka teed, kui sul igasugune tehnika puudub, loed, magad ja sööd. Vähemalt täna saab nalja, sest teades, milliseks peod alati kujunevad, kui Kerru platsis on, siis võib kindel olla, et pärast tükk aega ei taha kedagi näha.

KÄTLIN PALUN TULE TARTUSSE-tõsiselt igav on siin ja pealekauba, kui sa varsti ei tule, siis ma tõesti hakkan usklikuks. Alles üks päev helistas õde Haag, kes muide on USA st ning räägib kohutavalt kiiresti. Muide ma saan temaga viiendalt septembril kokku mingis kirikus, ei mäletagi selle nime. Samas arvan, et ega ta rohkem ei tahagi mind näha, sest küsimused, mis olen valmis mõelnud, on päris head. Ahjah ma mõtlesin, et meie uutele rebastele peaks kohe mingi ilusa tervituse ukse peale panema-nagu sa näed vanad kombed on visad kaduma, olen palju suurepäraseid asju juba välja mõelnud, nii et tule ruttu trt....

2 Comments:

  • At 9:19 AM, august 27, 2005, Blogger Kätlin said…

    Ma tulen pühapäeval Trtu toon sulle asju, et sa saaks inimese moodi elada :D,aga muidu ei taha sinna kohe üldse tulla :(. Süda on tlnas.

     
  • At 11:22 AM, august 30, 2005, Blogger Kätlin said…

    ma avastasin, et ma jään selle nädalasest rebasenädalast ka ilma, vot nüüd ma olen küll kurb :(

     

Postita kommentaar

<< Home