Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, september 05, 2005

Hmm...

Nõndaks, vat ei oskagi öelda, mida teha praegu, sest kaks eksamit on tulemas aga ühte ma niikuinii ei jõua ää teha, sest üks eksam on juba kolmapäeval ja teine kohe neljapäeval.. Ja eriti huvitav on asjaolu, et tahtsin nädalavahetusel õppida aga nagu nimme ei saanud.. Reedel läksin koju oma töölepingut lõpetama ja nii kui koju jõudsin siis tunni aja pärast startisime tartu poole teele ja mitte linna vaid maale kus on võimatu õppida kuna seal on rahvast rohkem kui inimesi ja lisaks kaks väikest last ka. Ja nõnda läks reede õhtu ka luhta. Laupäevast ei tasu rääkidagi, kell 7 üles ja kohe kartulipõllule 80 vagu võtma ja siis sai töö lõpule kuskil kella 13 14 vahel.. Aga siis olin omadega nii läbi, et ei jõudnudki õppida.. Nii kui materjalide taha istusin nii tuli kohe uni kaa.. Ja eile sai nats õpitud aga mitte eriti...
Nüüd siis ongi küsimus kumba eksamit teha...

Lihased on ka kõik valusad seal põllupeal küürutamisest..

2 Comments:

  • At 4:57 PM, september 05, 2005, Blogger Dilbert said…

    Väga hea, ma kujutan ette, kuidas sul lihased võivad valutada, sest isegi mina võtsin nooruspõlves kartuleid ja peaks mainima, et see ei olnud üldsegi meeldiv tegevus. Aga tead mis, sa õppi esimest eksamit, sest teine peaks olema eelduste kohaselt lihtsam, sest seal küsitakse ainult definitsioone. Mõtle kui tore, sa näed Hallerit jälle-vau

     
  • At 3:05 PM, september 06, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    ma juba otsustasingi esimese eksami kasuks.. sest kui ma seda teist praegu ei teegi, siis vast saab selle prakside asja üle kanda ja ainult kontrolltööd vaja teha...

     

Postita kommentaar

<< Home