Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

laupäev, september 03, 2005

Kerru 21

Nimelt käisime Kerruga kolm päeva järjest väljas-päeval õppisime ja õhtul läksime välja, ent peaks mainima, et need kolm päeva olid nii erinevad ja nii koomilised, et anna olla. Kõige pealt kolmapäeval pidas Kerru oma sünnat ning siis jõime veini. Muidugi eriliseks tegi õhtu Kätu tuttav ning siis veel üks teine tegelane, kes elab samas ühikas, aga korrus all pool ja kelle juures me veel ka läbi astusime ning mina nii muuseas läksin vaatasin, kas külmkapis on vett. Jõudnud koju olime täiesti hämmingus, sest me ei suutnud otsustada, kas klubis oli aktiivne lollus või geniaalsuse tipp. Siis neljapäeval mõtlesime, et lähme lihtsalt tantsima ning algus oli päris hea, aga siis Kerru ütles, et eile jõi ta head kokteili ning loomulikult pidin ma ka seda kohe proovima ja nii see asi läks...Kerru leidis ühise keele ühe vana tuttavaga :D, kes on ct püsikunde ja kes kaotas osaliselt Kerru pärast ka oma telefoni ära-jututeemaks oli neil hämmingud ja nagu härra kaebas naistepoliitika ning mina vestlesin ühe vanema härraga, kes oli minust 10 aastat vanem, aga peaks mainima, et härra oli väga imestunud, kui ma rääkisin talle meeste ja naiste vahelistest suhetest. Õhtu lõppes hommikul ning saanud magada ainult kaks tundi läksime mõlemad kooli. Eile õhtul siis saime uuesti Kerruga kokku. Päeva nali oli aga see, et mina ütlen Kerrule, et mu kapp on kole segamini, et kõik asjad on sassis, tema aga hakkas selle peale naerma ja naeris kõht kõveras ja siis heast peast võtab püksid jalast ära. Mina küsin, et mida sa teed ja tema vaatab mulle otsa, et mis on ning siis taipab-naersime ikka oma pool tundi järjest. Samas eile oli klubis ikka väga väga naljakas olla, sest absoluutselt kõik tegelased, kes olid olnud eelnevatel õhtutel tulid ka ct ning võiks öelda, et raske on klubis olla, kui tead kõiki. Avastus oli ka veel see, et enamus mehi, kui mitte öelda, et kõik mehed, kellega suhtlesime, olid kas korporatsioonist või siis eüsist, kinnitust sai ka fakt, et eüs on küllatki palju ilusaid mehi, aga kuradi ülbed. Ja mõelda, et mida kõike nad võivad rääkida, kui ainult õiged inimesed kokku saaks.
Ohjah selline oli Kerru sünnipäev-huumor, mehed ja suurepärane naistepoliitika :D:D

1 Comments:

  • At 10:06 PM, september 04, 2005, Blogger Dilbert said…

    Kusjuures ma arvan ka seda, mõtlesin oma pükstega veel lisada segadust :D

    Toas oli ikka mega naljakas olla, aga ma ei tea, ma lihtsalt tundsin ennast seal nii vabalt ja kuidagi väga koduselt.

     

Postita kommentaar

<< Home