Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, september 20, 2005

ülestõusmine on ohtlik

Mul on selline peavalu praegu, et anna olla...juba aiman, mida te mõtlete, aga tegelikult lõin ma oma pea ära. Nimelt Kerru voodi juures on mingi tohutu joonestus laud, mille üks külg on täpselt voodi kõrval ning täna hommikul tõusin ma nagu mega kiirusel voodist üles ning saingi laksu kätte-päris valus oli. Kui nüüd järgi mõtlen, siis naer tuleb peale-inimene suudab ennast vigastada täiesti üksi olles ja lihtsalt üles tõusmisega, see on juba kõrgem tase.

Peale kauba on mul kõhulihased naermisest valusad. Terje, väga hea tekst, ma pidin lihtsalt korra veel mainima.

3 Comments:

Postita kommentaar

<< Home