Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

reede, september 30, 2005

Young heart run free

Tihti peale me ei mõista, mis mängu mängivad inimesed meie ümber ja me ise. Täna on jälle tunne nagu oleksin mingi veidra atraktsiooni peal või siis mängitakse malet, oodates millal tuleb otsustav käik. Samas võiks vahelduseks olla kõik must ja valge, et oleks lihtsam, aga kus sa sellega. Inimesed peavad ikka käituma nii ettearvamatult, lootes pärast ma ei tea mida, aga eks igaüks teab ise, mis teeb.
Kerru küsis mu käest väga hea küsimuse öösel ning praegu mõtlen, et deem tal oli õigus, üks haugub ja teine tiirutab nagu kass-jube. Vot sellistel hetkedel tuleks kiiremas korras Tln minna, et asjad uuesti paika läheks. Kusjuures Kerru sa peaksid nägema neid nimesid, need lihtsalt toovad naeratuse näole ning panevad mõtted liikvele.

4 Comments:

  • At 3:43 PM, oktoober 01, 2005, Blogger Unknown said…

    :D...mul on jälle joomise vastu allergia (a)

     
  • At 4:41 PM, oktoober 01, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Me vaatasime jah, et enam ei leidnud teid kuskilt üles... :)))
    Päris norm pidu oli.. Ma kahtlesin küll, selles, et roc'n'roll tuleb aga õnneks oli seal päris mitmekesine muusika.. hiphop, midagi raskemat ja nats rocki ka.. :))
    Nii et päris norm oli.. Aga ega meiegi kaua seal ei olnud.. Kuskil kella 1 paiku sai ää tuldud..

    Tallinna turva, üks kobe uuematest, hakkas meis Reenaga kiusama.. On ikka kiusupunn.. :)) Läksime meie sisse ja siis küsib, et kas dokumaneta ka tahate näidata, meie siis, et ei taha.. aga siis ei saa sisse, tuli vastuseks.. :)) Nii me siis tirisime oma dokumendid taskust välja, teine turve, vanem, see vastab , et on küll.. noorem siis, et tegelikult ma tean küll.. hakkasime siis dokumente näitama kui kõlab vastuseks, tegelt ma ikka ei taha.. :))
    Vägev värk ütlen ma selle peale.. :))

    Päikest ;)

    Loodan, et te saate ikka oma allergiatest üle.. :)))

     
  • At 5:35 PM, oktoober 01, 2005, Blogger Dilbert said…

    Tead ma olen juba tüdinenud sellest nohust, hommikud on nii meeldivad, ärkad üles nina on kinni, hääl on ära.

    Hmm nimekirjast, räägin nimedest...:S

     
  • At 6:32 PM, oktoober 01, 2005, Blogger Dilbert said…

    No seda küll, ma mõtlesin juba et sa midagi muud pead silmas, naljakas, kuidas me vahest nii üksteisest mööda räägime :D

     

Postita kommentaar

<< Home