Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, oktoober 13, 2005

Ettekanne

Uhh...koorem langes. Jube on ikka ettekannet teha, kui sa enne seda saad teada, et seda, mida sa pidasid piisavaks ja tarvilikuks, on küll, aga see ei ole see, mida õppejõud eeldab ning hakkab oma jura ajama. Lõpptulemus on see, et lähed tahvli ette ja improviseerid sellise tõestuse, mis õpetajale meeldib ja mida ta tahab. Matikutele esineda on kõige vastikum, sest nemad saavad aru, kui sa pada ajad :P Aga eelkõige "meeldis" mulle tunne-paari sekundi jooksul saavutavad kõik su organid ja elundkonnad maksimaalse töövõimsuse-hingamine kiireneb, käed hakkavad higistama, nägu läheb punaseks ning aju genereerib absoluutselt kõik võimalikud variandid läbi ning üritab halastamatult leida uusi mooduseid ning pärast seda on mõnus lebo tunne. Täna peaks kohe midagi tegema...hmm miski ütleb, et peole???...või siis koju ilusti magama...või siis hoopis tln...


Öine jalutuskäik oli väga suurepärane, mõnus lödi tunne oli peal ning värske õhk mõjus ka hästi...sa näed ja sa ei mürista...

3 Comments:

  • At 11:00 AM, oktoober 13, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Ja jaa... Eks ta ole.. Siis kui ma ka selle ettekandega olin ühelepoole saanud, siis oli päris hea enesetunne.. :)) Powerit oli nii palju üle.. :))

    Aga tänase suhtes mina isiklikult ei oskagi nagu veel midagi välja pakkuda... Tean ainult seda, et ma pean koju minema ning hakkama oma riidekappi korda tegema, toa ää koristama ja õppima hakkama.. Pesu ka vaja ää pesta.. Tea kas pärast enam jõuabki kuhugi minna.. Aga jalutama kindlasti, sest värske õhk mõjub tervisele väga hästi.. :))

     
  • At 11:27 AM, oktoober 13, 2005, Blogger Dilbert said…

    Kuule värske õhk on igati kosutav.

    Tahad ma ennustas sulle, mitu asja sa täna jõuad ära teha ja vastus oleks üks või kaks, kui ma täna trt jään ning elus olen peale nii öelda väsitava kino külastust. Mul täna ainult pea krutskeid täis :P

     
  • At 1:59 PM, oktoober 13, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Ma siiski arvan, et täna saab palju rohkemgi veel tehtud, ma juba nüüd hakkan asjaga pihta.. :))

     

Postita kommentaar

<< Home