Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, oktoober 18, 2005

Life

Elu on ikka väga kummalise tee võtnud. Neljast kaks on kinni juba, mis ühtelt poolt on väga rõõmustav, aga teiselt poolt on ka nukker, kuna uue olukorraga tuleb jälle kohaneda ning teha ümberarvestusi. Peaasi kui inimesed ei kaota iseennast ja oma sõpru. Ülejäänud kaks jäävad ootama, aga arvestades nende iseloomu...enne läheb issanda päike looja, kui need põrgulised maha rahunevad :)
Eilne päev oli väga hea, sest esiteks nägin üle pika aja Kerrut, kellega sai jälle koos naerdud ning kes lõpetas õhtu nii hea lausega :D, ning teiseks suutsin ma eile kodus olla, arvestades, et kõik eelnevad õhtud olen ma kuskil ringi tilberdanud, kuigi jah kiusatus oli suur.

See sügis on tudengipäevad niiiiiii igavad, enam vähem mitte ühtegi head asja ei ole(genialistid siia alla ei kuulu)....masendav

NB! Muide Kerru, ootan eilse õhtu sündmustest raportit ning kuidas härra A-ga siis läbisaamine on :P

7 Comments:

  • At 2:42 PM, oktoober 18, 2005, Blogger Unknown said…

    raporteerige jah..siis saan ma ka midagi teada mis kuskil toimub..ma muidu nii maha jäetud ja ei tea asjast midagi

     
  • At 2:48 PM, oktoober 18, 2005, Blogger Dilbert said…

    same here-ma tean ainult Terje tegemistest, aga teised on väga kaugeks jäänud-kõigil kiire ju

    Kusjuures mul on selline tunne, et matikud ei käi üldse koolis, sest vähemalt nendega, kellega ma olen rääkinud, need ei ole mingi kolm nädalat koolis käinud või siis on see semester üldse mingi viies loengus/praksis kohal käinud-pohhuism võtab maad :P

     
  • At 8:46 PM, oktoober 18, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    See aasta on tõesti alanud väga imelikult.. Ja üldse on kõik täielikult uue pöörde võtnud.. :))
    Jah, eks kui mees on olemas, siis eriti ei jäägi aega sõprdega niisama hängimiseks.. Ikka tahaks ju oma kallikesega olla..:))
    Ja Reena on väga hästi öelnud, et enne läheb issanda päike looja kui me maha rahuneme.. Ja ma arvan, et see on täiega õige, vähemalt minu puhul küll..
    Loomulikult tahaks ise ka enda kõrvale sellist inimest, keda hoida ja kallistada, kes lohutaks kui enesetunne eriti hea ei ole..:))
    Aga minu puhul seda niipea küll ei juhtu..

    Aga Päikest ;)

     
  • At 12:12 PM, oktoober 19, 2005, Blogger Dilbert said…

    Ma pidasin tegelikult teist härrat silmas, härra A.A, aga jah, kas teil siis peaks tulema läbirääkimised härra A.T-ga või??
    Mnjah noormehe koha pealt...ma ei ütleks nii, aga noh eks sa ise vist tead paremini, kuigi klubis jäi mulle natuke teine...

    No sa ikka teosta see lause ära, sa ju tead, mida minult võib küsida :D

    Me oleme luuserid, kes lihtsalt chillivad siin. Tegelikult kui nüüd meenutada, siis eelmine aasta oli jah kiire, ega aega eriti ei jäänud...mäletan siia maani, kuidas ma tegin endale kalapulki ilma elektrita ning siis kui taipasin, et pliit tuleks ka sisse keerata, siis jäin enam vähem magama juba laua äärde :D

    November sobiks suurepäraselt :D

     
  • At 2:55 PM, oktoober 19, 2005, Blogger Unknown said…

    tegelt terjel on õigus jah, sest kui mingi lisa faktor on juures siis aega kõige jaoks lihtsalt ei jätku.
    Mul praegu stress ka..kooli pärast vist..nii palju oleks vaja teha, et lihtsalt ei jõua, mine või lolliks..tegelt ma ise igatsen ka neid meie igasuguseid väljaskäimisi ja lollitamisi taga. Kui Reena rääkis, et mis nad jälle korda saatnud olid, siis tekkis isegi selline tunne, et nagu ma ei kuulugi enam teie seltskonda, kõik on kuidagi salajaseks muutunud. Teil ju terjega nüüd oma saladused, mis kuskil tehti.

     
  • At 3:28 PM, oktoober 19, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Seda tunnet ma tean, sest muidu oli ju vastupidine olukord, et Yvy ja Reena tegid kogu aeg midagi koos.. Ja minul oli selline hüljatud tunne.. :))
    Aga lihtsalt muud ei jää üle kui selle uue olukorraga harjuda.. :))

     
  • At 7:08 PM, oktoober 19, 2005, Blogger Dilbert said…

    Tegelikult on nii, et vähemalt mulle tundub, et ma olen kõigiga koos, mingi periood olen ühega, siis teisega, ma olen see jäädav...

    Mul on see enesepettuse periood praegu, ei lase stressil ligi

     

Postita kommentaar

<< Home