Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, oktoober 18, 2005

oh mind küll

Ma tegin täna avstuse, et ettekande juures polegi see seal tahvli ees seismine kõige hullem asi...Hullemaks veel võiks pidada seda, et käsi väsib hullusti ära kui kätt koguaeg üleval hoida...aa, mu ettekandel oli 1 viga ka...ma rääkisin nii vaikselt, et polnud eriti kuulda :D...aga see nende oma asi kui jutustavad...pealekauba inimesed peaksid oskama lugeda nii, et pole hullu...mul oli kurk valus ja eilsest vene keele vuristamisest lõualuud valusad ..ei tahnud eriti röökida. niipalju siis sellest....nagu reena ka juba eelmine kord mainis, et peale sellist suurt asja on nüüd nii hea olla , on tõsi (y)
nüüd väheke õgin ja siis kohutavalt igavasse usu tundi ja siis vene keele kt kirjutama (y)
elu on ilus.

2 Comments:

  • At 2:44 PM, oktoober 18, 2005, Blogger Dilbert said…

    :D tuttav tunne, kõige naljakam on see, et tahvli ees jutustades on tunne nagu sülje näärmed lõpetavad oma tegevuse, sest kurk hakkab nii kuivama, et jube lausa ning sellistes tingimustes häält teha, on ikka päris hea
    Aga jah see tunne, mis pärast on, on kuratlikult hea, lõõgastus missugune, kuigi jah mul varsti juba teine ning peaks mainima wallise valem ei ole kergete killast.

    Ära seda usutundi maini, ma olen õnnelik, et see ainult nädal aega on, see on kui võtad suvalise aine, kuigi jah ma ei saa aru, miks ma selle üldse võtsin, sest punkte on nagu liigagi palju juba-mõistus ei ole oma teha

     
  • At 7:14 PM, oktoober 18, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    See usu tund on ju nii põnev.. Ma saan küll enda kohta päris palju asju teada, mida enne ei teadnud.. Eriti hea, et see veel saksa keeles, millest ma muidugi midagi eriti aru ei saa.. :))

     

Postita kommentaar

<< Home