Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, oktoober 27, 2005

mina ja minu hammas

Ma tegin täna avastuse, et ma vist meeldin oma hambaarstile, sest iga kord läheb see külastus aina pikemaks :D nagu nt täna ma istusin seal kolm ja pool tundi :P.
aga vähemalt ta on päris normaalne mees..viskab nalja ja laulab jõululaule ja kiidab mind, et ma olen tubli tütrekene :D..aa täna oli ka 1 hea asi..ta pani prooviplommi, tegi oma näppudega kuulikest mida auku toppida aga tal pudenes see kogemata maha ja see veeres täpselt mu rinnahoidja vahele....ma ei saand naeru tagasi hoida, ma ei saa ju olla tõsine kui hambaarst ise irvitab.....igal juhul täna oli väge naljakas päev :D
aa, tal tuli see ka meelde, et ta mind ct nägi, vabandas et ta jumala täis oli :))

3 Comments:

Postita kommentaar

<< Home