Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

laupäev, detsember 03, 2005

Itaalia perekond

Mnjah raske on asju enam sõnadesse panna. Aga noh tundub, et kõik me teeme nalju, mõni lihtsalt väga sarnaneb vaprade ja ilusate osadele või siis oleks õigem öelda, et meil on nagu itaalia perekonnas. Pidevalt üks sõda ja kisma ning inimesed ütlevad väga valesid asju, väga valel ajal ja siis juhtub see, mis oli kolmapäeval. Kaks noort neidu olid nii omas konditsioonid, et lausid narva mnt 89 ühika peldikute juures, nii et vaene Enn pidi vaatama tulema, et kuhu jäime, aga noh lõbu oli laialt. Ja kui saabus veel neljas tegelane, no siis läks eriti lõbusaks, kui arvestada veel teisipäevast väikest msn tsirkust...uh selle peale ütleks, et jumal tänatud, et Tertsul ei ole potte ja panne kohe käe pärast võtta, sest arvatavasti oleks need ka veel lendama hakkanud, nii minul kui ka vist Tertsul. Asja teeb naljakaks see, et meil käib asi väga kiiresti, üks hetk on sõda ning teine hetk on juba, kus vaatame kõik rahulikult telekat ning naerame-just seda tegime neljapäeva õhtul. Ja noh eilse kohta võiks öelda, et oli lõbu, nalja, pisaraid, ohtlik olukord, ninaverejooks, hullem sõimamine, mille peale 419 kõrvalt naaber ei julgenud pool ööd välja tulla ning alles siis kui hommiku varased tunnid hakkasid lööma, julges omale teed minna tegema. Ja täna sai käidud juba lõunakeskuses ning kõik jälle naersid-see on ebanormaalne...lõppes see aasta nagu ruttu ära, sest olukord on ammu juba väljas :S Avastasin, et ma ei tohi mitu ööd olla magamata, sest siis ma muutun eriti kohe emotsionaalseks ning ütlen väga ebamääraseid lauseid ning hakkan hullemaks tähenorijaks.

Ahjah eile sain teada, et saan toetust ka veel, kuigi jah, ma ei saa aru, miks nii hilja nagu teade tuli, siis kui semester hakkab ära lõppema, veidrusi ikka jätkub

1 Comments:

  • At 9:09 PM, detsember 04, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Jah.. Alkohol teeb inimese väga emotsionaalseks.. Ja öeldakse ka selliseid asju, mis natukene haiget teevad.. Aga sellest ma ei räägi. Aga ma arvan, et Ennul oli väga naljakas meid kolmapäeval vaadata... Ja tagatipuks, ma parem ei räägi, mida ma tegin ja korda saatsin siin. Nii palju siis sellest, et minna välja klubisse.

    Aga jah.. Kolma päeva on pikk aeg nagu ma praegu taipasin!!!

    Päikest ;)

     

Postita kommentaar

<< Home