Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

kolmapäev, november 30, 2005

Mängude mäng

Oh jah...öeldakse, et ise mängid, ise saad haiget, aga vot sellist asja ma küll ei oodanud. Eilne päev oli ikka üle kõige-üks hetk on kõik korras ning viie tunni pärast saad teada, et kõik, mida inimene on sulle öelnud, võta sellest 180 kraadi ning siis saad teada kogu tõe. Ausalt öeldes, on see uskumatu, kuidas üks inimene võib nii silmakirjalik ning nii kahepalgeline olla-isegi oma kalli toakaaslasega arutades jõudsime otsusele, et ühe härra käitumine ületas ühe teise veidrikku käitumise, kes oli siiamaani nagu mõõdupuuks olnud. Ma ei ole ikka ennast tükk aega nii lollisti ja kehvasti tundnud-see oli julm mäng. Samas on vahest tore minna teise inimese msn sisse ning hakata rääkima, sest niimoodi saad teada, mida inimesed tegelikult sinust arvavad. Kuigi jah, ega see igakord ei pruugi meeldida, aga parem saada kohe teada, kui veel rohkem ennast lolliks teha. Ma arvan, et kui keegi veel ütleb sõna paari-usalda mind-siis parem hoidku heaga kohe väga kaugele.

Täna on koolis lausa suurepärane olla. Üllataval kombel töötas mu aju täna erilise kiirusega analüüsis, isegi esimese aasta materjalid tulid meelde ning tõestused tulid ka kohe väga kiiresti, ei tea, kas see on tingitud sellest, et protsessor ei ole nagu eilsest saati ennast välja lülitanud ning saavutab täna päevaks maksimaalse kiiruse ning õhtul lihtsalt lülitub välja. Täna tahaks pidu panna koos teiega...loodan, et rüblik mu teksti sai kätte, igatahes anna andeks :(

2 Comments:

Postita kommentaar

<< Home