Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, detsember 12, 2005

Kooli viimane nädal sai alguse

Niisiis, ma vaatasin, et keegi ei ole tükk aega siia midagi kirjutanud. Ei tea, kas kõigil on kiire aeg. Aga jah, nii ma siis otsustasin ise siia paar rida kirjutada.
Eile ma lugesin ühte ajakirja - "Naistekas". Ja sealt leidsin hea artikkli paastumise kohta. Ja nii ma siis otsustasin selle ise ära proovida ja vaadata, kuidas ja kas see asi nagu mõjub ka või mitte. Milleks see paastumine hea on? No esiteks tervisele mõjub hästi, ning teiseks peaks ka kehakaalu alandama. Ja kuda see paastumine välja siis näeb? Kolm esimest päeva peaks jooma õunamahla, kuskil liitri päevas, ja sööma puu- või juurvilju, kusjuures köögivilju (või oli juurvilju) ei tohi süüa rohkem kui 1/3 kogu toidu kogusest. Ja paastuda tuleks kuskil nädal aega ja et keha pärast paastumist jääks selliseks nagu paastumise lõpuks, siis peab peale seda ikka väiksemaid toidukoguseid tarbima kui sa enne paastumist harjunud olid. Vastasel juhul keha ei suuda normaalselt taastuda.

Vot selline lugu. No päris täpselt mul meeles enam ei ole, sest seda sai loetud nii ühe silmaga, teise silmaga oli vaja Pearl Harborit vaadata. Mis on ikka kurb film küll, siiski hea. Üks sõjafilm, mis on isegi vaatamist väärt. Tavaliselt ma sõjafilmide suur austaja ei ole.

Päikest ;)

1 Comments:

  • At 7:29 PM, detsember 12, 2005, Blogger Unknown said…

    see paasutumine on sama põhimõttega mis nälgimine..ainult väheke rangem..juua tohtis ainult, süüa ei võinud...ma ka proovisin seda nälgimist..päev otsa ei söönud midagi, kannatasin ilusti ära...aga järgmine päev oli nii suur nälg, et ma kugistasin terve mitme inimese hunniku (õliseid) pannkooke korraga alla. :D
    ega see pole midagi terjuška nii lihtne kui sa arvad :D

     

Postita kommentaar

<< Home