Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, detsember 05, 2005

Palju õnne :)

Aasta juba mööda läinud ning kõik on tohutult palju muutunud. Kui mõelda, mille jaoks blogi sai loodud, siis esialgsest versioonist ei ole midagi minu meelest alles, aga noh öeldakse, kõik on pidevas muutuses. Inimesed on saanud rohkem iseseisvamaks ning hakkanud rohkem sõna võtma, mis on hea ja igati positiivne, eh eks oli see mingi poppmoe järgimine...aeg annab arutluse

3 Comments:

  • At 3:42 PM, detsember 05, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Jah.. Eks oli jah nõnda, et ega mina siis küll eriti midagi sinna ei kirjutanud. Ainult kommenteerisin Dilberti ja Rübliku jutte. Aga nüüd on jah asjalood muutunud. Aga see on ainult positiivne. :))

     
  • At 1:59 PM, detsember 07, 2005, Blogger Dilbert said…

    Samas küsiksin kas on olemas vana seltskond...mõnes mõttes on küll, aga keegi peaks selle ka kokku tooma. Ja ära kunagi arva, et sa oled üleliigne, pigem on see, et me oleme su rahule jätnud, kuna sul on pidevalt kiire. Mäletad ma ütlesin sulle selle semestri alguses, et olukord muutub ja väga palju...vahest tahaks ma, et mul poleks õigus.
    Siiski loodan, et sa jääd see nädalavahetus siia ning saaks reedel kokku ja räägiks natuke.

     
  • At 7:50 AM, detsember 08, 2005, Blogger Dilbert said…

    Ei võta seda kirvena, ma olen vist kõigile immuunseks muutunud. Selles on sul õigus, et iga inimene näeb asja oma mätta otsast, aga siiski võiks need mättad ühendada. Eh ma isegi ei mäleta praegu, millal viimati nägin sind. Tegelikult on mul tunne, et kõik tegelevad millegagi ning hoiavad kuidagi eemale.

    Aga siiski tore oleks, kui sa siia jääks. Olen isegi sinu majas reedel mingi kolmest alates-annan Heddyle tunde, nii et anna teada, kas oled trt, hüppaks läbi sinu poolt

     

Postita kommentaar

<< Home