Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

laupäev, jaanuar 07, 2006

Raske meenutada

Avastasin eile, olles sünnipäeva peol, et ma ei mäletagi, mida mina tegin, kui 18 sain. Hakkasin järjest tagasi mõtlema ning mitte ei meenunud. Huvitav, kas see on seoses vanadusega või ei toimunub see päev tõesti midagi erakordset. Seega küsimus oleks, kas Te mäletate, mis te tegite kui täisealiseks saite.

Aga siiski peaks mainima, et veider oli vaadata 17 aastaseid tüdrukuid-kohati nii naiivsed ja kohati mitte-oh aegu ammuseid...

2 Comments:

  • At 7:49 PM, jaanuar 07, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Mina mäletan väga hästi oma 18 aastast sünnipäeva. Ja see ei olnud eriti meeldiv. Ikka oli inimene, kes suutis selle ära rikkuda.. :))
    Aga see selleks.
    Hea on seega meenutada 20 aasta sünnipäeva..:))

     
  • At 10:04 AM, jaanuar 12, 2006, Blogger Dilbert said…

    Praegu kui ma järele hakkan mõtlema, siis kui ma 20 sain siis olin ma ilusti õigel päeval kodus ning kas mitte just ei tegelenud suurepärase Parringu kt õppimisega. Ja õhtul tuli minu juurde Krissu, kes tõi suure tordi ning nii mööduski väga vaikselt minu pisike juubel

    Kõige eredamalt on meeles siiski 21 sünnipäev ning arvatavasti jääb see pikaks ajaks meelde, sest sellist meeldivat bussisõitu, mis oli reedel ei ole mul elu sees olnud või mis sa arvad, Rüblik

     

Postita kommentaar

<< Home