Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

laupäev, jaanuar 14, 2006

its all...

Ma ei saa aru, mis nagu juhtunud on. Mind on haaranud vastupandamatu tung õppida ja kui kaalutleda viimase päeva sündmusi, siis peaks vist kuskilt abi minema otsima. Kui tihti palub üliõpilane õppejõudu, et palun pange mulle f, ma tahan järgi teha. Samas kui eksamil tuleb just see tõestus, mille ma vahele jätsin, siis jah ajab ikka marru küll, eriti veel kui teed ülesanded enam vähem maksimumi peale ära, aga näruse tõestuse mitte tegemise eest üle d ei ole võimalik saada- selline asi kohe üldse ei lähe. Ent ma ei saa aru, miks ma rahul ei ole, sest tegelikult peaksin olema, sest tänu sellele pean veel ühe eksami tegema. Mul on tunne, et ma vist see aasta jäängi eksameid tegema, sest ma ei ole mitte kui millegagi rahul.
Ahjah elukaaslane ka naerab mu üle või vähemalt üks õhtu ta naeris ikka päris kõvasti. Nimelt ma jäin nii sügavalt magama, et üles tõustes ei jaganud üldse matsu välja ning õde saatis veel sõnumi ka, et millal mul vaba on koolist ning kuna ma ühe korraga ei suutnud oma vaheaega kirja panna, siis pidin õele saatma kolm sõnumit-vot sellist nalja ikka ei ole tükk aega olnud. Inimene uimerdab lihtsalt ringi ja ajab täiesti seosetut juttu-selle nimeks vist võiks panna õppimise üledoos. Minnes tagasi õppimise juurde, siis mulle tundub, et absoluutselt kõik õpivad ja pingutavad ning kõik on nii vaikseks jäänud. Enda puhul märkasin, et ma ei ole isegi ct tantsimas enam käinud vähemalt kaks kuud vist, hämmastav lausa...aga jah igaüks oma saatuse sepp ja oma õnne valaja

6 Comments:

  • At 8:42 PM, jaanuar 15, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Hmm.. Mina just reedel käisin õe ja tema sõbrannaga peol. Oli neil ju autojuhti vaja ja seega siis saigi oma kallile õekesele appi mindud ja autojuhiks hakatud. On küll teine veel alaealine aga noh ma ju tean ise ka kuda mina sellises vanuses peole tahtsin aga siis ei olnud kedagi, kes oleks autjuhiks tulnud ja siis ei julgenud ka niimoodi minna, sest ei saanud ju kindel olla, kas ka klubisse ikka ka sisse saab. Nüüd aga läksime Bossu sisse, turva korraks vaatas ja siis tõmbas minema. Vägev värk. Aga jah, vastseliina politsei oli ka kohale ennast vedanud, erariietes. Ei tea, kas käis seal pinda sondeerimas, vaatamas, kui palju seal ka alaealisi leidub. Aga jah, vanaks olen jäänud peol käimise jaoks. Selle eest oli hea vaadata kuidas Triin ja Elge seal hängisid.
    Vastik oli selles suhtes, et ruum oli minu jaoks siiski natukene väike, ja kui see neoonvalgustust ka täis on ja valgete riietega minna, siis tahad või mitte, ikka oled sattunud kõikide vaatevälja. Ja kui klubi ka veel sõjaväelasi täis on, siis jah... :)))

    Aga jah, eksamid võtavad oma aja, neid seekord palju ka ja üldse, igast ainest nii palju teha. Vastik. Ainuke aine, mida mulle meeldis õppida, oligi DV. :))

     
  • At 6:53 PM, jaanuar 16, 2006, Anonymous Anonüümne said…

    Mina tegin oma õpimis maratoni ära, igapäev töö, täna istusin 5th koolis ja joonestasin, öö oli kolme th.-ne. Tüüd on siis aeg vehkat teha. Muidugi tulemusi ma veel ei tea aga kui tagasi tulen siis üllatan ennast ja vaatan, mis uuesti vaja teha. Ok, mõned asjad jäid ikka võlgu ka.


    Cao bambiiiiinos!

    Ikka ja alati teie Rüblik!

     
  • At 6:54 PM, jaanuar 16, 2006, Anonymous Anonüümne said…

    Ärge kirjavigu vaadake! :) düsgraaf

     
  • At 7:21 PM, jaanuar 16, 2006, Blogger Dilbert said…

    Deem ma tahan ka soojale maale puhkama minna, aga jah edu sulle ja puhka täiega, sest teadagi kevad semester on alati kõige raskem olnud.

    Mis kirjavigu, kes neid ikka tähele paneb, pealegi on oluline mõte, mitte väljenduslaad

    Jätkuvalt õppimislainel :(

     
  • At 5:52 PM, jaanuar 19, 2006, Blogger Yvyan said…

    ma tegin ka avastuse, et mu elu nii igavaks läinud..ainult vaja õppida...2 kuud järjest ainult õppimisega tegeleda on juba liig.

     
  • At 2:36 PM, jaanuar 22, 2006, Blogger Dilbert said…

    meile on saabunud õppimislaine vist, ega tegelikult ei kurda samas, sest vahest on ka hea õppida ju, kuigi jah kui meenutada aegu, siis on naljakas küll, võiks kohe öelda, et imelik, aga võib olla on asi selles, et enam vähem kõik on kinni??? enam ei ole mässulisi, kõik nagu kodus vaiksed koduperenaised-lootus jääb, et kevad toob värsket verd

     

Postita kommentaar

<< Home