Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

pühapäev, jaanuar 22, 2006

Viimase piirini viidud!!

Persse kõik!!!
Sellega võiks seda teksti alustada. Täna ma õppisin siis topoloogiat. Lõpuks tuli selline unekas, et pidin kohe pikali viskama. Aga jah, kas ma siis normaalselt magada ka sain. EI!! Ja miks?? Eks ikka sellepärast, et ma nägin unes(kui nii võib öelda) igasugu ühendeid ja ühisosasid ja mitte matemaatiliselt vaid hoopis inimeste vahel. Ja siis vend helistas. Ja kui mõistus oli päris ülesärganud sain ma aru, et kui ma nüüd tõesti enam õppimisel pausi ei tee ja nendeks eksamiteks veel rohkem õpin, lähen ma tõsiselt lolliks. Juba olen loobunud Mõõdu ja Lebesgue eksamist. Vähemalt nii ma mõtlesin ja tahtsin Põldverele kirjutada, et ma ikka sinna eksamile ei jõua. Sest see ei ole normaalne, et ma 130 lehekülge mingit mõttetut sitta pähe ajan, millel ma mingit loogikat ei leia.
Isegi närvi üles kruvitud kui kuradi nett hakkas jälle jamama. Ja kui neile helistada üritad, siis kas nr on kinni või ei võeta vastu. PERSSE!!! Kõige vajalikumal hetkel ikka peab ühendus jamama hakkama. Aga see ei saa enam nii kesta.

Aga jah. Selle matemaatikaga on ikka üks igavene jama.
Ja katsugu inimesed veel öelda, et sa oled tark, kuna õpid matemaatikat. See veel ei näita tarkust. See lause lihtsalt ajab mu veel rohkem vihale. Hullem kui hiina keel.

1 Comments:

  • At 2:05 PM, jaanuar 23, 2006, Blogger Dilbert said…

    Praegu loen topoloogiat ning mulle tundub, et hiina keel on ka lihtsam vist. Samas tead, mis mulle meelde tuli, mida mulle Loone kunagi ütles, et kui analüüsi matas ära teha, siis praktiliselt kõik teised ained, kaasa arvatud teiste teaduskondade omad, on lihtsad, millest võime järeldada, et kui me ükskord mata kraadi kätte saame, siis pole meile vist enam ükski asi võimatu ära õppida. See peaks mind lohutama, aga millegi pärast tõusis tuju ainult kübekese võrra, aga vähemalt hea on teada seda.

    Mata ajab vahest vihale ning kõige rohkem tegelikult ajab marru mind see, et üks härra loeb osaliselt mingit rahvusvahelist majandust ning siis läheb teeb eksami c peale ära, ma pean raisk nii palju vaeva nägema selle jaoks, et lihtsalt jube. Samas jah oleks võinud võtta ka lihtsaid aineid ja tõsta oma keskmist hinnet, aga jah takka järgi iga loll tark.

    Meile ju meeldib ennast piinata :D

     

Postita kommentaar

<< Home