Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, veebruar 07, 2006

Teine koolipäev

Kool ei ole minu jaoks, ma lihtsalt ei suuda nii kaua koolis olla-hommikul lähed ja õhtul hilja tuled-ebanormaalne. Peale selle avastasin, et ma söön nagu lehm. Ei ole mingi probleem süüa ära terve praad või siis süüa mitu võileiba ning siis veel saiakesi või siis süüa 300 grammi salatit ja siis pista nahka veel kohuke ja õun, aga jah seda on liiga palju, sest uue aja trend on väga minimaalselt süüa ja juua pidevalt vett-sellele tulemuseni jõudsin tänu pikaajalisele jälgimisele, nii et peaks vist eeskuju võtma, aga huulile tuleb ainult lause:mida iganes :)))

Ahjah katus pakib nüüd varem juba asjad kokku, eriti kui on sellised päevad, keskmiselt kella kuue ajal, ent täna oli siiski ka üks hea tund- elementaarmatemaatika kõrgemalt vaatekohast. Pidime seal vastama küsimustele, aga nagu meile täiesti omane ajasime sellist pada välja, sest õigeid vastuseid me ei teadnud, aga väike katkend sellest. Nimelt küsimus oli, et millal avastati negatiivsed arvud-minu vastus koos Tertsiga oli, et noh umbes kaks tuhat aastat tagasi, eeldusel et noh matemaatikast saame rääkida umbes 2000 aastat enne meie aega-tegelikult ei olnud meil mõlemalt õrna aimuga asjast. Järgmine küsimus oli, et millal avastati kompleksarvud:vastus noh need alles hiljuti, siis küsiti, et millal avastati funktsioonid, vastus sellele oli, et need jäävad negatiivsete ja kompleksarvude vahele-no selliseid vastuseid annab ikka välja mõelda, sest mõelgem me tahame olla matikud, krt see on nalja koht ikka, aga enda õigustuseks võiks öelda, et geniaalsuse ja lolluse vahel on väga väga õhuke piir ning tihti oleme seal piiri peale, kalduses vahel ühele poole ning siis jälle teisele poole :D

Aga teate mis, ma ei viitsi midagi teha ning mul on selline tunne, et ma ajan sellist möla välja, et anna olla ning praegu tuleb lugu-ma olen noor-Karl Madise esituses-päris hea lugu kohe :)))

Ahjah PALJU PALJU ÕNNE VEEL KORD SULLE KALLIKE , peaks ikka selle nalja ära tegema, mõtlen seda 300 krooni nalja ikka, kuratlikud mõtted juba tekivad, kuidas sa selle saad :D:P

3 Comments:

  • At 5:48 PM, veebruar 08, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Hmm.. Ma vaatasin, et pole mingi ime, kui 300 kukub, sest me rääkisime ju nii kõvasti.. Aga noh.. Oma viga kui ei kuule.. :)))

    Aga jah elementaar oli tõesti vägev... Kuna tekkisid kompleks arvud? - Need on nooremad kui negatiivsed arvud.. :)))

    Naljakas.. :))

     
  • At 11:14 AM, veebruar 09, 2006, Blogger Unknown said…

    huvitav..saaks ka midagi aru, siis oleks kõik ok.

     
  • At 8:46 AM, veebruar 10, 2006, Blogger Dilbert said…

    Olime lihtsalt väga heas tunnis, kus me jätsime endist väga tobeda mulje, aga samas vaadates teisi, siis võiks öelda, et me olime parimad, sest kirjutasime vähemalt midagi. Õpetajal peab ka ju olema lõbus lugeda, tühja lehte ka vastik vaadata :P

     

Postita kommentaar

<< Home