Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

kolmapäev, veebruar 22, 2006

Lõbus päev

Täna on ikka nii tegija päev olnud, et anna olla :P Sai kuutsemäel käidud ja ainult kolm meetrit sõidetud, mis on algaja kohta päris hea, ent tegelikult ütlen ausalt, et lihtsalt ei julgenud sõita-mälestused on liiga värskelt meeles. Aga noh üks mees võttis esimest korda elus lumelaua ja sõitis, kuigi enamus aja nühkis pükse vastu maad, aga ikkagi lõpuks sai sõidetud. Kusjuures kuutsemägi pidi olema kõige normaalsem, see peale läksime vaatasime siis munamäge ning peaks mainima, et jah, aga noh ega ma ikka ei julgenud sõita. Peab tunnistama, et tuleb vist kõige pealt lihtsalt tavaliste suuskadega sõita ja siis mäe peale minna.

Ahjah seoses ühe teise blogiga, kus soovitatakse chill kogu aeg, siis selle kohta ütleks, et eks igaühe sõbrad üritavad kaitsta, aga et teha mind kohe kõiges süüdi ning mängida märtrit , siis palun, kui saate mingi rahulduse või tõstate sellega enda ego, siis palun laske aga käia, ent tean ühte, et keegi ei saa ainuke roos olla keset s....merd.

Juba pikemat aega ei ole ma näinud Rüblikut, kas keegi teab miskit meie kaduma läinud neiukesest, kas tal ikka arvuti katki või millega tegeleb meie väike kutsuke :)

5 Comments:

  • At 10:43 PM, veebruar 22, 2006, Blogger Unknown said…

    see juba nii üle visanud teema..ja mina ei kaitsenud kedagi, ma lihtsalt põhjendasin oma mitte tere ütlemist....nii et ärge minu peale viha kandke, sest mina pole milleski süüdi.

     
  • At 8:47 AM, veebruar 23, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Jah.. Loeks siis teema lõpetatuks.. Aga mina tahaks ka lumelauaga sõitma minna. Kutsuti eelmine nädalavehtus, aga jah.. Haige olin.. Ei saanud minna.. Nii kahju.

    Mulle meeldib ekstreemusus!!

     
  • At 9:20 AM, veebruar 23, 2006, Blogger Dilbert said…

    keegi ei pea viha, lihtsalt taipasin, et üks inimene ikka vist tahab olla tähelepanu keskpunktis, millest juba kord juttu olnud, aga jah asi juba chill, kuigi mul jumalast kama kaks-lihtsalt jälle võib nimekirja pikemaks teha, kuigi jah seal ainult kaks inimest :P-teistel on meested, mul naised-maailma on veider.

    Aga kuule sa võid siis Ardoga minna järgmine kord kui ta läheb, sul on siis päris palju seal tegemist, eeldusel et sulle ikka meeldib ekstreemsus

     
  • At 9:33 AM, veebruar 23, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Asoo... Sina ikka ka.. Ja siis juba mitte kolm meetrit vaid ikka kolmkümmend.. :))

     
  • At 10:36 AM, veebruar 23, 2006, Blogger Dilbert said…

    ei noh ma teen ikka tasa ja targu, ma arvan, et siis tuleb viis meetrit, aga jah, see on päris odav kui minna nädala sees-siis saab varustuse mingi 75 krooni eest ning mäepilet on kuutsemäel vist 180 ja seda kolmeks tunniks, aga tegelikult ei pea mäepiletit ostma, kui tahad lihtsalt harjutada :P

     

Postita kommentaar

<< Home