Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

kolmapäev, mai 03, 2006

minu poolt ka midagi

* Ma ei tea mis mul viga on, aga ma ei salli seda meie fa õpetajat üldse. ta kogu käitumine on kuidagi nii ülbe, arvab et ta on hästi tark, kuigi omal ei tule ükski ülesanne välja... ja kas see on normaalne, et ta seletab 1 ül 2 tundi???..kuigi kõik said aru, et võrduse näitamiseks peab näitama, et ta suurem ja väiksem samaaegselt.mida seal veel seletada on? ah ma ei tea...lihtsalt vihale ajab. see selleks.

* Geomeetria praks oli päris normaalne täna..õpetaja polegi nii hull nagu enne arvasin. Kaido mängis tarka seal..tahvli ees seletas nagu õpetaja..isegi õpetaja naeris :) aa, tal oli maasikas kaela peal :D

* söögipaus*

* mis siis veel? tartust on kõrini saanud..kogu see siin oleks on seotud õppimise, kooli ja probleemidega..selle tahakski mujale saada. kohta kus saaks olla ilma igapäevaste kooliasjade ja muredeta.

* midagi ilusat ja huvitavat ka pole lähikuudes oodata..ainult hullemaks läheb.

* nuusata ka ei saa..kõrvast käib valu läbi, eile sai kõvasti nuusatud ja siis läks midagi nihu vist

* paksukeses ka midagi huvitavat ei toimu, üks-sama jura

* uusi riideid tahaks osta, aga kuskil midagi ei ole

* poodi peaks minema..magusa isu tuli kogu selle teksti peale..stress vist nõuab magusat.ma üldse nii rahulolematu inimene

* jne

***loodan, et teistel on ikka elu parem ja hea olla.

7 Comments:

  • At 7:08 PM, mai 03, 2006, Blogger Dilbert said…

    Kuule ma ka täna vaatasin, et sellel totsil on ikka ülbust nii mis jube, aga noh ta arvab, et siis kui tegi baka sellel alal ja sai magistratuuri sisse, siis on kohe tegija...eks me kõik taha oma alal tark olla, aga jah see on küll naljakas, et ülesandeid ta eriti lahendada ei oska. Minu arust oli täna kõige parem kommentaar see, kui ta ütles tunni alguses, et täna teeme aeglasemalt, ma ei saanud öösel magada nagu see meid huvitaks, aga väheamalt saime teada, mida tähendab aelgaselt tema keeles(see on üks ülesanne-kaks tundi)

    Geomeetria oli äge ju, mulle küll meeldis, no eks meil tegi selle mõnusamaks see, et sai Parringu nalju kuulata :P Aga Kaido pani tarka, no see tuleb tal hästi välja, ta on meil see ekstravertne inimene, kes peab igal pool sõna võtma jne... tegelikult on väga hea, et selliseid inimesi ka on, sest vastasel korral oleks väga kuiv ja igav koolis käia...ma ei näinudki teda täna

    Kusjuures ma just Kätuga üks päev mõtlesime, et ostaks lennukipiletid ja sõidaks ära ning mobiili jätaks siia Trt, siis vähemalt keegi ei tea, kus sa oled ja mis sa teed, hea rahulik olla siis. Samas oota varsti sess ja siis võib jälle öelda, et hüvasti mõistus ning siis käid nii kui nii nagu zombi ringi, 24 tunnisest ööpäevast saab üks suur päev ning muudkui õpid ja õpid :P

    Ma siin vaatasin ka mingi päev paksukest ja hea kõhutäie naerda sai, päris hea ajaviide kui tõesti midagi teha ei ole. Samas kui ta mängib, siis paratamatult hakkad seda vaatama, see on jube kohe, kuidas tõmbab :)

    Kuule ma tahan ka uusi riideid aga raha ei ole ja pealegi kõik asjad on jube kallid, muide Montonis on uued riided ja ma ei saagi midagi endale sealt lubada :(

    Aga nüüd tagasi fa juurde :))))))

     
  • At 7:50 PM, mai 03, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    See meenutas täna juba eelmise aasta Halleri tunde.. See ikka venitas iga ülesandega nii mis kole..
    Aga täna jälle Anu suunas tuli hea lause õpsilt - "See on lootusetu".. Väga hea.. Naer tuli lihtsalt peale.. ;)

    Aga Tartust tahaks ka ise minema minna.. Maale. Ja päris pikaks ajaks.. Kõrini kõigest..

    Päikest ;)

     
  • At 9:05 PM, mai 03, 2006, Blogger Unknown said…

    oh, ma polegi ainuke, kellel üle visanud trt.

     
  • At 9:03 PM, mai 04, 2006, Blogger Unknown said…

    tahaks ka kuhugi välja minna..peole

     
  • At 11:59 PM, mai 04, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Hmm... Peol ei ole juba ammu käinud jah.. Aga teate, eriti nagu ei tunnegi sellest puudust..
    Loodan, et on natukene aega, et saaks maale minna.. Kuigi ma kardan, et seda ei juhtu, sest nii palju on teha järgmiseks nädalaks.. :))

    Aga jah.. Ikkagi jätkuvalt Päikest ;)

     
  • At 12:09 AM, mai 05, 2006, Blogger Unknown said…

    ma tahaks just selle minna, kuna siis saaks siit toast eemale..see tuba on seotud õppimisega..tahaks lihtsalt istuda kuskil mujal ja niisama jõllata inimesi
    ma nii nõrk juba, et kell 12 on kohutav uni :D

     
  • At 10:49 AM, mai 05, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    No vot.. Mul on jälle nii, et enne 12 und ei tule.. Ja hommikul eriti hästi üles ei saa.. :D
    Aga jah.. Tänane päev on vääga hõivatud..
    Päikest ;)

     

Postita kommentaar

<< Home