Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, mai 29, 2006

Täna siis lõpuks käisin vaatamas Purde ühikat. Ja mulle hakkas see väga meeldima. Seda Purde renoveerimata osa ei anna ikka üldse võrrelda minu ühikaga. See vana osa seal on ikka väga korralik, ja selle eest samas summas raha küsida, mis minu käest, siis see paneb mõtlema, et miks ma juba varem sinna ei ole läinud. Kõik on väga korralik. Ega eriti vahet uue ja vana osa vahel ei olegi. Ainult uksed. Ühle puidust ja teisel sellised nagu narva 25. Uksekell on olemas. :)))
Nii et kui üliõpilaselamusse vbl juba homme lähen, siis hakkan vaikselt ära kolima. Olengi liiga kaua oma vanasse kohta jäänud. Veevalajad vajavad vaheldust.

Päikest teile :)

Annan teile teada kui asi kolimiseni jõuab.

2 Comments:

  • At 10:43 PM, mai 29, 2006, Blogger Dilbert said…

    Ää mine nii kaugele, ma ei saa ju sulle külla tulla nii :((((

     
  • At 12:46 AM, mai 30, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Miks ei saa külla tulla?? Saate ikka.. Ega ma teise linna ei koli.. Ja praegu ei ole veel asi kindel.. :))

    Pea püsti, ei mingit norutamist. Yvy ja Kerru on ju ka sul veel..:P

     

Postita kommentaar

<< Home