Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

laupäev, september 09, 2006

One way or another...


Teate öödes on ikka asju ning inimesed muutuvad ikka väga kahtaseks, kui kell hakkab öötunde juba lööma. Ma olen päris õnnelik, et selle töö sain, kuigi selle eest nagu midagi ei saa erilist, aga siiski näen inimesi ning saan neid jälgida ning pealegi jääb mul aega veel kõige muu jaoks ka. Mida sa ikka terve öö otsa teed, kui loed kohustuslikku kirjandust ning teed oma koolitöid ning aeg ajalt ajad purjus inimesi ühikast välja.
Väike kokkuvõte siis sellest, mis täna toimunud on: algas sellega, et pidin ootama mingit pesutädi, kes algul ei suvatsenud üldse siia ühikasse pesu tuua, sest teadagi täna ju reede ning kõik tahavad juba nädalavahetust veetma hakata, aga kuna mul tuli täna hostel täis, siis pesu oli vaja, seega helistasin ja tuletasin meelde-see neile ei meeldinud ning seega saadeti mossis ja pahur tädi siia; peale pesutädikest, käisid mul ka torumehed ja teate mis, ei ole just väga meeldiv välja mõelda, kus asub suurel ühikal soojasõlmed-annan vihje teile, kui teil peaks tulema samasugune olukord, mõelge mitu ust on ühikal all(null korrusel), siis saate teada, kus soojatorud asuvad-kusjuures torumees ajas mulle ligi,ise oli mingi 30-ndates mees, kuigi jah ega välimusel väga viga ei olnudki, aga ikkagi; ahjah vahepeal käis ka mul Terts külas, kes tõi nälgivale tasuta töötegijale süüa, sest üks loll ei osanud või õigemine ei viitsinud täna süüa teha, sest mõtles, et tuleb rahulik valve, et saab ka võib olla silma looja lasta, kusjuures Terjega oli hea rääkida :P ; siis sain mitu korda käia ka veel pidu laiali ajamas ja teate mis nad isegi kuulasid ja lõpetasid ära, kuigi selleks läks pool tundi aega, aga vähemalt ei pidanud ma falcki kohale kutsuma-ei tahaks nagu kutsuda, teades, et ise olen täpselt samamoodi lällanud ja möllanud ühikas-deem ma olen ikka nii soft, et endal läheb ka süda pahaks, mind kutsuti ka pidu pidama :))) ; hostelisse tulijad on kõik absoluutselt purjus ja neil on raskusi oma telefoni numbri kirjutamisega ning kõik vähemalt siiamaani on vajanud ikka juhatamist tuppa, lootus jääb, et kaks viimast saavad ise hakkama :D

Mis aga puutub eluolusse, siis inimesed õppige ära, kui te ajate oma nina liiga püsti ning kui arvate või peate ennast teistest kõrgemaks, siis isegi, kui te olete, siis intelligentne inimene ei näita seda välja. Pealegi kas te pole kuulnud lauset, et kõrgelt kukkumine on valus, mis krt pärast te siis ei õpi. Ma saan aru, et ajaga inimesed muutuvad, kuid ei tasuks unustada oma siirust ja sõbralikkust, mis teist muidu aastate pärast saab-olete selle peale mõelnud...

Ja muide lolli mängimine ei ole ka alati hea, sest inimesed saavad aru ning mina võtsin endale ka psühholoogilise õpiku selle kohta, nii et hoidke alt, hakkan ka teid analüüsima :D:P

6 Comments:

  • At 11:08 PM, september 10, 2006, Blogger Dilbert said…

    ei ole seal torusid :P

     
  • At 12:15 AM, september 12, 2006, Blogger Dilbert said…

    no seal võivad torud olla, aga soojasõlmed on esimese korruse trepi all ning üks on tagant väljaminnes teine uks vasakult

     
  • At 9:54 PM, september 12, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Ma kohe hakkan Reenat kartma kui ta selliseid raamatuid loeb. Ei oskagi pärast enam sinu juuresolekul käituda..:P

     
  • At 12:11 AM, september 13, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Väga hea... :D
    Hea avastus enda kohta.. :D

     
  • At 2:34 PM, september 13, 2006, Blogger Dilbert said…

    No seda eneseanalüüsi olen ma korduvalt juba teinud, eh esimene oli vist isegi juba põhikoolis...peaks mainima, et annab ikka küll ning osad asjad jäävad ka kahe kõrvale vahele pidama.
    Loll maksab olla uute inimestega või siis tuttavatega, kes sind ei tea veel hästi, aga oma inimeste seas ei maksaks nagu purulolli ka ikka mängida.
    Mind ei ole vaja karta, sest teate nii kui nii läbi ja lõhki mind, seega kas ma loen neid raamatuid või mitte, see reaalselt ei puuduta ju teid, sest teid ma tean nii kui nii :))))

     
  • At 6:37 PM, september 14, 2006, Blogger Dilbert said…

    iroonia on nüüd küll vale koha peal või mis ???

     

Postita kommentaar

<< Home