Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, september 12, 2006

Ettevõtte loomise ja tegutsemise alused

Minu saavutus selle tunni ajal.
Ega see mis nüüd järgneb eriti hea ei ole.


*Luule*
Jajaa, tund on lahe,
siin ei saa üle kahe,
aga tegelt hinnet ei saagi,
seega ärge usaldage maagi,
nina podiseb kui puder,
põldu künnab muideks ader,
tipsen vasemal meil paneb salmi,
mitte ranget, see-eest karmi,
Andresele meeldib Indrek väga,
miks muidu mainib teda,
Indrek kuulab, morn on suu,
Andres jälle lendleb kuul,
kuid mis ma märkan,
järsku unest ärkan,
Andres meil ju väga kompu,
kohe näha, ilm pole sompu,
valged toolid, roosad toolid,
oh sa kurat, homme kooli,
Kalle lõusta vahtima ma pean,
kuid sest välja ei tule head,
ettevõte lahe asi,
ise küll ei määri käsi,
mõnel aga käed on nõrgad,
võtmedki ei püsi kõrval,
jutt meil hetkel õlle ümbre,
tean, kes ära jooks või ämbri,
Tiit on väga kibe mees,
8 aastat ainult töö sees,
ega enne puhkust saa,
kui meid lõpuks katab maa,
Kokkuvõteks - elu on LILL!!!!!!!
kõigile, kes teab mis on CHILL!!!!!


*****
Siin ta siis oli. Sündis kõik täna aastal 2006 ja 12 septembril Narva mnt. 4 B306

4 Comments:

  • At 12:09 AM, september 13, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Kle igav ei olnud.. Isegi päris normaalen oli see loeng. Noored mehed andsid.. :D Aga tuli selline ei oskagi kohe öelda, tuhin, läänetuultest vist, ja siis muud midagi kui kribama vaja hakata.. :D

     
  • At 11:35 AM, september 13, 2006, Blogger Unknown said…

    aga eksami materjal on ka siis sul inglise keelne või

     
  • At 2:37 PM, september 13, 2006, Blogger Dilbert said…

    Minu arust ka igav ei olnud, aga luule kuidagi tahtis välja tulla. Tegelikult kui hakata mõtlema, siis see oli esimene majanduse loeng, kus ma tõsiselt kuulasin, sest õppejõud rääkis päris huvitavalt ja tõi hästi palju näiteid.

    Kuule rüblik, siis sul käed jalad tööd täis, kui asi inglise keeles, kas sul on mingi inglise keelne sõnaraamat ka-mõtlen sellist, kus on ikka sinu valdkonna sõnad ära seletatud. Kuidas sa üldse hakkama saad?

     
  • At 6:43 PM, september 14, 2006, Blogger Dilbert said…

    kuule sul päris veab ju...mul on küll asju, millega ma hakkama ei saaks

     

Postita kommentaar

<< Home