Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

kolmapäev, oktoober 18, 2006

Minu tööpäev

Algas siis tööpäev päris hästi ning kõik tavalised küsimused, ühed ja samad olid. Siis mingi enne kuut, tuleb viiendalt üks ütlema, et neil vett ei ole. Mõtlen ah noh eks torudes midagi lahti, kirjutan probleemi üles ning ütlen, et homme lahendatakse see. Läheb natukene aega mööda ning mulle teatatakse, et üheksas ja kaheksas ilma veeta, natukene veel läheb aega, ka seitsmes sama murega. Mõtlen, et krt küll mingi jama, järelikult mingi veeavarii. Helistan siis hooldusjuhile, kellele ma pean teatama igasugustest avariidest ja mis siis järgnes on lihtsalt uskumatu. Esiteks saan ma sõimata, et ma talle üldse helistasin, kuigi isegi töölaual on mul number olemas kohe suurelt, mille taga kirjutatud 24 tundi, teiseks tuletab ta mulle meelde tööülesandeid ning kas ma kontrollisin kõik korrused ennem läbi, kui talle helistasin jne...Vabandan siis ning ütlen, et lähen oma tööülesandeid täitma, seega jooksen kõik üheksa korrust läbi ning mõlemad korpused ning koputasin kokku 18 uksele ning küsisin 18 korda, kas teil vett on. Jõuan alla, teavitan sellest majajuhatajat ning räägin, mis olukord majas on, nii nagu minu kohustus on, vähemalt töölepingus oli nii kirjas, sealt saan aga hea vastuse: see on sinu tööülesanne ning pean hakkama saama ja lõpuks öeldakse jumalast suvaliselt, et jah, ei oska mingit nõu anda ja soovitakse head õhtut. Mina aga teen suured silmad ja mõtlen, et mida kuradit ma siis teen, läheb mõnda aega mööda ning hooldusjuht helistab, rääkides, et meie vahelistest vestlustest ei ole mõtet majajuhatajale ette kanda ning väga halval toonil ütleb, et eks ma siis uurin, minul aga väga sitt tunne, sest koheldakse nagu viimast tobukest. Järgneb mingi pooleteist tunnine vaikus, ma istun lihtsalt teadmatuses, selle aja sees jõuan juba mingile 50 telefoni kõnele vastata ja seletada miks vett ei ole majas ning tagatipuks tuleb mult sama asja küsima ka mingi 50 inimest. Ja põhilised küsimused, mis viga on ja millal ära parandatakse, aga ma ikka väidan, et remondimeestele on helistatud ning probleemi üritatakse lahendada, endal juba suu vahutades. Lõpuks helises telefon ning haldusjuht helistab ja teatab, et töömehed ei tule ning alles homme tegutsetakse, läheb mingi aeg mööda tuleb remondimees ning vaatab asja üle, vastus: siin ei ole midagi viga, lihtsalt vett ei ole. Tulen siis lolli näoga laua juurde tagasi, helistab järgmine juht ja teatab, et jah Tartu Veevärgis jama, et vett ei ole täna õhtul, mul juba täiesti kopp ees asjast...kogun ennast ja teen siis sildid valmis ning ikka inimesed ei oska lugeda seda ning ikka pärivad-nii et kokku olen ma kuskil saja ringis juba täna vastanud küsimusele, miks vett ei ole ja kui aus olla, siis on mul kurk juba valus...TÄITSA P..... TÖÖPÄEV JA SEE EI OLE VEEL LÄBI :(

Aga teate ma avastasin, et inimesi võib liigitada:
1. rahulikud-loevad teate läbi, muigavad ning lähevad edasi
2.blondiinid-issand jumal, mida ma nüüd teen, ma ei saagi pesema minna ja asju teha, issand
3.ülbikud-loevad teate läbi ning tulevad küsima, et miks ma midagi ette ei võta, mille jaoks ma siin siis olen-nagu ma peaks minema Tartu Veevärk seda jura lahendama :S
4.vihased-misasja, ma maksan nii palju ning ikka mul ei ole vett, mida see peaks siis tähendama, niimoodi ei saa, see ei ole lihtsalt võimalik-üldjuhul elavad nad sinu peal ennast välja ja siis lähevad ära, aga sina tunned ennast väga kehvasti
5.mõnusad-loevad teate läbi ning küsivad, kas on uudiseid ning kui räägid neile loo ära, siis algul teevad õnnetu näo, aga siis kui lähevad ära, teevad rõõmsa näo pähe ning ütlevad, et teil on vist täna väga raske õhtu

Järgmist tööd tahan kontoris, sest ma ei talu enam inimestega suhtlemist ja mõelda millist palka ma saan, siis tuleb ikka väga suur masendust peale-teen nagu vabatahtlikku tööd siin, aga midagi paremat ka ei ole kuskil :(

14 Comments:

  • At 1:24 AM, oktoober 18, 2006, Blogger Dilbert said…

    07.septembril 2005.a. läks Narva mnt.25 ühiselamu 206 toa mikrolaineahjus kõrbema toit, mille tagajärjel tuli kohale turvafirma Falck.

    Palun Falcki kohalesaabumisega seotud kulutused kanda teos süüdi olnud Narva jne...

    02.juunil 2005.a. kella 21:55 ajal vajutati sisse Narva mnt. 25 ühiselamu 9.k. liftihalli tuletõrjehäire käsiteadusti klaas. Kohale tulnud turvafirma Falck tegi vajutajas kindlaks 920 toa elaniku Malva, Maris külalise Ait, Oliveri.

    Palun kahjunõuet Ait, Oliveri nimele

    Mille kõige eest saad trahvi :)

     
  • At 1:26 AM, oktoober 18, 2006, Blogger Dilbert said…

    10.märtsil vastu 11.märtsi 2005.a. lõhuti ära Narva mnt. 25 ühiselamu 4.k. liftihalli avariiväljapääsu uksesulgur.
    Palun uksesulguri asendamise kulu jagada võrdselt kõigi Narva mnt. 25 elanike vahel.

    2005.a. märtsikuu jooksul vahetati välja Narva mnt. 25 vasakpoolse lifti mõrane laepaneel.
    Palun liftipaneeli asendamise kulu jagada võrdselt kõigi Narva mnt. 25 elanike vahel.

    mille kõige jura eest me peame maksma

     
  • At 7:27 AM, oktoober 18, 2006, Blogger Kätlin said…

    huvitav, miks kogu maja peab maksma mingi 4. korruse uksesulguri eest :S

     
  • At 7:34 AM, oktoober 18, 2006, Blogger Dilbert said…

    kusjuures sa ei kujuta ette kui palju selliseid asju oli, uskumatu lausa. Tuhni veel arvutis, saad sa aru isegi igasuguste kriipsude ja kraapsude eest võeti meilt raha, lihtsalt mingi 20 krooni iga kuu...no sellist koorimist ei ole ma veel ausalt öeldes näinud. Ma lihtsalt lugesin neid esildisi ja suu vajus lahti, ehee ma ei imestagi, et vaata, siis kui meil neljandal ära lõhuti põrand, et siis meie maksime. Tegelikult maksime kogu aeg mingite mõtetute asjade pärast ala stiilis, viiendal oli koridor täis oksendatud, aga kuna süüdlast ei leidnud, siis koristaja lisatasu jagada elanike vahel ära...HÄMMASTAV LAUSA

     
  • At 11:19 AM, oktoober 18, 2006, Blogger Unknown said…

    terje pani ka ju tuletõrjehäire tööle..ta ei saand siis trahvi või

     
  • At 11:31 AM, oktoober 18, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Ja see siis kantakse teie üüri juurde lisaks jah.. Ja lollikesed tudengid ei saagi aru, et neid igapäev peaaegu röövitakse... Mida iganes..

     
  • At 11:32 AM, oktoober 18, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Mõni peab seda siis siin kuulutama või???

     
  • At 3:46 PM, oktoober 18, 2006, Blogger Kätlin said…

    ära Terje muretse, tagantjärgi ei tee enam keegi kindlaks, et sa seal üldse olidki kui alarm tööle hakkas :D:D.

     
  • At 3:56 PM, oktoober 18, 2006, Blogger Kätlin said…

    kusjuures rääkides ühikatest, siis täna käis mul Soomes tädike tuba üle vaatamas. Ja no siin käivad ikka asjad hoopis teistmoodi. Keegi ei aja näpuga kusagilt kraanikausilt, et appi katlakivi. Tädi tuli vaatas üldiselt tuba, pani endale kirja, et kõik korras (kuigi ma ei jõudnud isegi põrandat pühkida), vaatas ka ühisruumid üle. Ja oligi kõik. Ütles, et väga hea ja et varsti lähevad need ühikad siin renoveerimisele. Võrreldes Tartu ühikast ärakolimisega ei saanudki siin aru et keegi kontrollimas käis :P

     
  • At 7:42 PM, oktoober 18, 2006, Blogger Dilbert said…

    Ei noh päris hea, siin küüri ja küüri ning ikka ei ole nad rahul...ma lihtsalt ei või...Miks on alati nii, et kõikjal mujal on asi poole normaalsem, kui siin, kus ma olen? Vot sellest ma lihtsalt aru ei saa.
    Terje puhul oli see, et falck ei tulnud kohale, see tädike alt jõudis asja üle vaadata ning helistas falcki, et pole vaja tulla, vähemalt ma arvan nii...või siis lihtsalt ei tehtud, aga jah uskumatu milliste asjade eest võtavad :(

     
  • At 10:37 AM, oktoober 19, 2006, Blogger Kätlin said…

    Rääkisin Veikole kah, et mille eest me kõik ühikas olles maksime. Ta vist enam ei koli ühikasse tagasi :D:D.
    nagu kõige hämmastavam on see, et koristaja tööülesanne ongi ju koristada. miks ta veel mingit lisatasu saab :S. ma ei saa aru lihtsalt.

     
  • At 4:32 PM, oktoober 20, 2006, Blogger Kätlin said…

    Aga kas teie teate, mis on tuunitud stressipallid ;)?

     
  • At 1:03 AM, oktoober 21, 2006, Blogger Dilbert said…

    kuule ei tea küll... kus sa seda kuulsid...räägi lähemalt

     
  • At 10:56 AM, oktoober 22, 2006, Blogger Kätlin said…

    Tuunitud stressipallid on silikoonrinnad :D:D (autoriks Metsatölli liige).

     

Postita kommentaar

<< Home