Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

laupäev, detsember 02, 2006

David and little boxes

Pole siia juba teab mis ajast sattunud, mitte et ei oleks midagi kirjutada, vaid see, et kõik on deja vu. Sama asi every single day ja mitte kui midagi ei muutu. Lähed kooli, saad mingid vastikud ülesanded, avastad, et kui sa tead midagi või kedagi, siis sa tegelikult ei tea üldse, sa ainult ise arvasid, et tead ning peale seda lähed tööle, kus on samad probleemid, ja inimesed on nii primitiivsed-öelge milline inimene lõikab vannitoas juukseid ja üritab neid veega alla lasta-vot see on ikka idiootsuse kõrgtase...teate ma praegu mõtlen kahe tegelase peale(yjak) ja ma ütlen kahtlane tundub see-algul ei taha midagi koos teha ja meie vahel ei ole midagi-nüüd ühes rühmas ja koos minemised ning käimise, mnjah loodan, et pole see, mis mulle praegu tundub...ahjah teised inimesed, nende kohta võiks lihtsalt öelda aeg aeg aeg-seda pole ja seda ei saa osta, seda tuleb ainult kasutada, aga samas mida mina tean :)))) .....aga teate mis inimesed, kui te ei taha kuulata, siis öelge seda, ärge tehke ennast nii tähtsaks ja asjalikuks, kas te siis ei tea, et andekas inimene oskab ka lollid teha õnnelikuks, aga praegu te ei tee seda ja te võite mõelda, et mis ma siin ajan, aga ma olen loll ja tunnistan seda, aga vähemalt ma ei ole selline-teate küll milline, te tunnete ise ennast ära ju....oleks ju hea, kui kõike saaks ja kõik oleks olemas

Ja peale selle olen ma vastik, kade, õel, kibestunud ja paha ning mida veel, aga huvitav on see, et kas te ise olete mõelnud, millised te ise olete ja millise mulje te jätate, isegi siis kui naeratate-mis on tegelikult väärt teie võlts naeratus, võib olla petate ära võõrad, aga need inimesed, kes teid tunnevad...milleks siis näha vaeva....aga täna oli või õigemini eile oli ball ja palju ilusaid inimesi liikus ühikas ringi ning mehed olid ülikondades ja minu nähes tantsisid üks võõras ja üks oluline, mis oli üpriski naljakas vaadata, aga vähemalt sai natukenegi nalja...

Kas teadsite, et koer on truu ja pärdik on armas :D

Kuulake kindlasti lugu-Melvina Reynolds-Little Boxes

1 Comments:

  • At 6:18 AM, detsember 02, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Väga tore on lugeda neiu teksti üle pika aja.
    Aga jah.. Nüüd siis vist peaks kommima seda ehk siis paljastama oma mõtted, mis selle tekstiga seostusid.

    Kuna kell on kuus hommikul, siis ärga kirjavigade ja lauseehituste pärast pahandage. Juhtub ka parimatega, kuigi mina ennast parimaks ei pea. Olen rumal. :D

    Aga esimesena turgatas pähe selline asi, et teate kui raske on suhelda inimesega kes sind ei kuula. Hakkad rääkima, räägid, järsku segatakse vahele või siis lihtsalt jalutatakse minema, selle asemel et jutt ikka lõpuni ära kuulata. Olgugi et võib olla tähtsusetu, kuid tavaliselt ka see jutt on ära kuulatud. Nüüd on aga inimesed nii kärsitud et ei jaksa ära oodata ja viisakad olla. Mõnikord on see natukene solvav. Samas ise pead küll kuulama vbl samasugust mõttetut jura.

    Teiseks on see, et mida salasilm ei näe ja salakõrv ei kuule, on mõnele teisele siiski silmnähtav. Oi kui kahju kui inimesed sisimas soovivad ühte, kuid reaalselt on teisega.. :D Naljakas aga nii see on.. :P Olen ka ise seda kohanud.. Ja just hiljuti.. :P Ja juba pikemat aega..

    Ok nüüd vast aitab.. Ma arvan, et kui ma seda teksti homme loen, ei saa ma ise sittagi aru, mida ma siia kokku olen ajanud.. :P

    Päikest ;)

    NB! Kus on kadunud hinged?

     

Postita kommentaar

<< Home