Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

laupäev, detsember 09, 2006

Täna on üks tore päev

Aga minul on täna viimane päev, nüüd veel jäänud kaks ööd ja siis olen vaba poiss vabal maal, oh ma ei jõua ära oodata seda aega, kus ma ei pea enam üleval olema nii palju järjest. Vähemalt tean, et öötöö mõjub halvasti-eh mul millegi pärast on päevad segamini ning aeg tundub kuidagi väga kiiresti minevat-ma elan üks nädal ees, veider :D

Peaks ka kodus mingit jõulumeeleolut looma, aga kui aus olla, siis nii väga ma ka seda ei taha, kuigi jah üks inimene käib pinda, tahtis eile siniseid munasid osta ja kaardina külge panna-ohjah...aga tegelikult peaksin oma aega siin kasulikult kasutama, aga näe mitte ei taha oma kooli asjadega tegeleda, kuigi jah lõputööd oleks vaja kirjutada ja mõelda :( ... pean ootama, sest praegu ei ole mul mingit tahtmist, loodan et leian selle homme...

Ilusat talveaega kõigile, kuigi lund ei ole :P