Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, jaanuar 11, 2007

Psühh

Teate mis, mida rohkem ma seda psühhi loen, seda rohkem ma saan aru, kui värdjad me ikka oleme. Alles hiljuti lugesin sensoorseid protsesse, mis hõlmas kuulmist ja nägemist ja no andke andeks, aga mis kuradi pärast ma pean teadma kõrva ja silma detailset ehitust, ma ei saa sellest aru...teate et kõrva trummikilelt peegeldub 99,9 prossa tagasi ja osa sumbub kiiresti, seega kui kokkupuude oleks sisekõrvaga vahetu ei kuuleks me mitte kui midagi-täitsa hämmastav või mis :)))

Tahate nalja kuulata, ma oleks ennast põlema pannud. Nimelt hakkasin täna peale kolme tunnist lugemist, siis küünlaid põlema panema. Kuna ma välgumihklit ei leidnud, siis panin tikuga küünla põlema, aga selle asemel, et tikk ära puhuda, hakkasin ma seda juba suu juurde panema, aga millegi pärast panin selle nina juurde-ärge küsige miks, sest ma ei tea vastust-aga igatahes oli valus ja ma arvan, et ühel ninasõõrmes on mul ninakarvad küll ära põlenud-teate see ajab mind praegu hullult naerma...kuulan praegu meie mehe lugu fekalist-minust läheb mööda kranaat-hea lugu

:)))))) juhuuuuuuuuuu kui tore on psühhi õppida :))))))))))

1 Comments:

  • At 5:19 PM, jaanuar 14, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Psühh on alati tore olnud. See paneb sind asjadele vaatama üldse teise pilguga. Kuigi jah, osad asjad on liiga spetsiifilised, no aga kui teame neid asju, siis on tore jällegi milleski tark ka olla.. :D

    Mul see lugemine veel ees. Vbl ma ka saan siis millegi hulluga hakkama..:P

     

Postita kommentaar

<< Home