Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, veebruar 01, 2007

22 on taks

Mulle jäi silma üks vanem kirjutis sellise pealkirjaga. Ise ka ju ületan selle piiri nädala pärast. Jube samas mõelda, et juba olen nii vana. Olen täitsa vanamutt valmis... (Y)

Täna on mul millestki nii kohutav peavalu. Ei oskagi öelda millest. Ja ma ei mõtle pahasid mõtteid.. :D Kui siis ainult natukene... :P Kohe näha, et vanadus tuleb - nii kui ilm muutub, on kohe igast küljest valud ründamas. Tore on see elu!!

11 Comments:

  • At 8:58 PM, veebruar 01, 2007, Blogger Dilbert said…

    Jaaaa...aasta tuleb juurde ning olgem ausad, me oleme juba nagu väikesed vanakesed-oleme kodus ja väljas ei käi. Samas ega tahtmist ei olegi, lihtsam kodus olla ning vaadata mõnusalt telekat või lugeda head raamatut :)))
    Sa saad 22 ning sa tead küll, mis selle kohta öeldakse-22 viimane taks, aga jah minul taks läinud juba :D Nüüd pean ootama 26 lootus uus-võib olla tuleb :D

     
  • At 9:02 PM, veebruar 01, 2007, Blogger Kerli Sillaots said…

    Äitäh äitäh me siis oleme juba täielikud vanamutid ja Reena saab peagi 23, ta on juba poole jalaga hauas ja kõdu lõhn juures! :)

    Rüblik

     
  • At 9:03 PM, veebruar 01, 2007, Blogger Unknown said…

    oh, sul minu lause veel meeles - ära mõtle pahasid mõtteid :D

     
  • At 9:53 PM, veebruar 01, 2007, Blogger Dilbert said…

    Teate mis ma lugesin just 2005 aasta veebruari kuu tekste ning soovitan ka Teil seda teha, see on minu arust nii naljakas-meie tegemised ja pidutsemised ning üllatav on see, et me jõudsime isegi koolis käia...Veel avastasin, et mu kirja stiil on väga palju muutunud-ma ei kirjuta enam nii naljakalt või ei oska ma enam nii hästi sõnu ritta seada, sest lugedes tekste pidin ma mitu korda kõhtu kinni hoidma, sest lihtsalt südamest naer tuli-taksoga sõit kerru juurest koolimajja, peol käik terje ja yvyga ning sealt veel pattayasse minek, siis veel minu ja yvy seiklus tiigi tänaval ja psühholoogia teema...igatahes mina sain praegu hea kõhutäie naerda, kui lugesin :)))

    Kopeerin siia ühe päris hea lõigu, vähemalt minu arvates:

    Püha jumal, kas ülikool põhjustabki seda-inimesed keeravad ära, andmata endale aru. Tegelikult on nii, et seda põhjustab kommuun, kuigi Kerli süüdistab ennast, aga see ei ole tõsi. Tartus on enamus inimesi kiiksuga...seda vist nimetataksegi Tartu vaimuks, millest ma esimene aasta aru ei saanud. Näiteks tänane vaatlus andis ka tulemuseks eespool väidetud lause. Nimelt õppejõud liivis on ka väikese nihkega normaalolekust, aga ma ei väsi kordamast, kus on defineeritud normaalsuse piirid ja vastus oleks, mitte kusagil. Nagu matemaatikas-ise püstitad hüpoteesi, määrad parameetrid ja teed tõestuse, millest võime teha järelduse, et normaalsus on iga inimese jaoks erinev-M.O.T.T Miks ma küll filosoofiat ei läinud õppima?

    Aga kusjuures teate, mida aasta edasi, seda rohkem nagu minu arust hakkad tunnetama oma tegelikku vanust ning tehes asju või isegi kui tahaks mingil hetkel midagi teha, siis kuskil tõstab pead mingi olevus ja ütleb, et kuule sa oled juba nii vana ja ikka teed nii või et sa oled juba liiga vana selle jaoks...mu meel vist tunnetab, et sünnipäev hakkab tulema-kerge paanika juba, aga mind lohutab see, et Terts saab ennem vanemaks ning natukene rohkem kui nädal saab ta maitsta sama vanuseastet kui ma :D

     
  • At 10:46 AM, veebruar 02, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Mind lohutab see, et Reena peale mind saab ka aasta vanemaks.. :D:P Mõelge, varsti saame äkki ratastooli rallitki teha..:P

     
  • At 12:18 PM, veebruar 02, 2007, Blogger Dilbert said…

    kuule asi liigub küll selle suunas, ma parem ei mõtlegi selle peale :(

     
  • At 2:07 PM, veebruar 02, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Mõtle kui tore, kui peetakse nooremaks..

     
  • At 2:11 PM, veebruar 02, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Eks see vanusega ongi nii, et vanus ei ole määrav vaid pigem see kuidas sa ise tunned, kas teismelisena või keskealisena.
    Ja on inimesi, kes vananedes muutuvad nooremaks ja kenamaks, aga ka neid kes ikka vanusega kaasas käivad..

    Eks näis mis on oodata ... :D

    Aga teate mis.. Võiks sünna ajal kelgutama minna.. Kõik kelgud või pepulauad siis kaasa.. :D

     
  • At 9:21 PM, veebruar 02, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Järgmine nädal pidi just 20 kraadi külma tulema.. :D Seega kasukad ikka selga.. :D Aga eks ennegi ilm mäkra mänginud.. :D

    Aga peaasi, et kõigil tuju hea oleks.. :P:D

     
  • At 11:20 PM, veebruar 02, 2007, Blogger Dilbert said…

    teate ma tunnen küll ennast väga vanana-ma algul mõtlesin täna, et helistan kõigile ning kutsun välja või oleks teile teinud ettepaneku, et teeme väikese koosviibimise minu juures, sest nagu öeldakse plats puhas, aga jah sinna see mõte jäigi, sest esimene asi oli kohe, mis meelde tuli, et kõigil juba plaanid kindlasti tehtud...Ja nüüd istun üksi kodus ja mõtlen, et miks mina küll välja ei läinud või ei tee midagi...

    Aga kelgutamine on täitsa hea mõte, ma kerge irooniaga siin mõtlen, et mis mul siis see kord läheb :)))) kondid ju viletsad, aga ühe ralli peaks ikka ära tegema ega see 22 kerge ei ole ning ei saa seda algust ka kergelt mööda lasta :D

    Praegu joon üksi hõõgveini, ma ei teagi miks, lihtsalt tahtsin, kuigi kui nüüd mõtlen, siis igatsen oma õe järele, keda ei ole juba väga ammu näinud...uskumatu aga kogu aeg on midagi vahel, kas ta on reisil, on mul eksamid või ma olen lihtsalt haige :(

     
  • At 10:16 AM, veebruar 07, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Jess.. Olengi 22.. :D Nii lahe.. :D
    Kuigi sünna tunnet endal küll nagu ei ole.. :D

     

Postita kommentaar

<< Home