Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, märts 29, 2007

I like you

Eile oli tore, nii palju nalja ei ole ikka tükk aega saanud, vähemalt sai korralikult naerda. Ei tea, kuda yvyl kah siis täna läheb, on teine nii vaikne ja muideks yvy, ma jõin kõigest kaks kokteili ja ühe veini klaasi, aga ikkagi ilus rind sul :D :D Terts on kah ära kadunud-nii naljakas oli Terjut vaadata, hüppas ja kargas siin ringi :) ning oli megaheas tujus. Kerru ainult kadus väga ruttu ära, samas eks ta häbenes meid, aga noh mis teha sellised me oleme :)
Aga teate mis, mul on täna väga väga valus. Selline tunne nagu oleks veoki ette jäänud, mu lihased on nii valusad-kõhulihased on väga valusad ning keerata ma eriti ei saa ning käelihastest ärme üldse räägi. Te olite kerged, aga samas ka parajalt rasked : )

2 Comments:

  • At 2:57 PM, märts 29, 2007, Anonymous Anonüümne said…

    Mis, mis ma ei häbenenud! Mul oli elav vestlus ühe noorhärraga! ;) Te oleksite pidanud teda kabistama tulema ;)
    Ei noh tore oli. Täna koolis küsiti, et kas tuttavat rahvast ka seal oli. Mina ausalt ei mäleta üldse mis inimesed seal olid. Hämmastav kuidas kaks klaasi veini suutsid nii ära sõita. Nii vist juhtubki kui kaua ei joo. Tunne oli nagu jooks esimest korda alkoholi, isegi 9 promilline vein oli kange! ;)
    Muide Julia jõudis koju alles kaheksa ajal! Nii nii nii, mina ei olnudki viimane, lahkusin sealt peale kolme!;)
    Ja mu kints on valus! ( Ja rinna teooria, Terje kannab punaseid rinnakaid, Yvy valgeid , Reenal olid vist kirjud aga minu omi ei näinud keegi, eheeee!)
    Rüblik

     
  • At 11:23 AM, märts 30, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Ma enda kohta küll ei ütleks, et ma kerge olen.. :D:D Seega ma kujutan ette küll, mis lihased sul peale pidu teevad.. :D

    Aga mega hea pidu oli küll.. Mulle meeldis.. :D

     

Postita kommentaar

<< Home