Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

kolmapäev, juuni 13, 2007

Noniinoniinonii...

Üle pika aja jälle olen leidnud aega, et midagi siia kirja panna. Reena juba ammu nõudis, et ma midagi kribaks. Aga jah... Üle pika aja olen tööl jälle. Kõik aeg, mis ma töölt eemal olin kulus baka töö tegemiseks. Sellega sai ikka kõvasti vaeva nähtud ja närveldatud nii mis kole. Reena oli üks, kes pidi seda mula kogu aeg kannatama ja suured tänud selle vaprus eest.. :D:P Aga lõpuks sai ka sellega ühele poole.. Ja üllatavalt hästi.. Ise lootsin E-d saada aga võta näpust A tuli hoopis. Õppejõud on lahkeks läinud.. Või on asi selles, et kuna meil eksamid nii rasked ja mitu korda ainet peab võtma, siis lihtsalt hinnatakse bakatööd natukene lõdvemalt.. Aga mulle meeldis.

Neiud noorukesed, mis kõigil Jaanipäeval plaanis on? Kas kõik on kuskil Tartust eemal või viibivad Tartus? Mina veel näiteks ei oska öelda, kus või mis plaanis on. Saaremaa trip vist jääb kahjuks ära, kuna lõpuaktus just samal päeval kui peaks Pärnu sõitma.. :D

Oeh.. Rohkem ei jõua praegu kirjutada.. Kunagi uuesti..:P

1 Comments:

  • At 11:04 AM, juuni 13, 2007, Blogger Dilbert said…

    Vot jaanipäeva koha pealt ei tea midagi öelda, kuigi üks tahab minna kullamaale,vist oli selle koha nimi nii :S Seega ma arvan, et tartus ma ei ole, aga samas ei või ette teada :D Sinnani veel nii pikk aeg :P
    Ole rahus, küll sa minu närvitsemist ka kuuled, kuigi kui ma praegu mõtlen, siis te kõik lõpetate ju magistratuuri ka samal ajal-oh õudust :))))

     

Postita kommentaar

<< Home