Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

laupäev, juuli 17, 2010



Ei ole jõudnudki siia midagi kirja panna ning vahest mõtlen, et milleks peakski, aga siis loen vanu tekste ja mõistan miks. Vahel on hea lugeda, millised sündmused ja milline mõttemaailm aastaid tagasi oli ning kes mu ümber olid ja see toob naeratuse näole, kõik need vanad seiklused…olid ajad.
Aga jah kuu jooksul on nii mõndagi korda saadetud. Nimelt käisin Kreetal puhkamas ning mulle meeldis seal: superilusad rannad koos palmidega, suhtumine, et aega on ning kõik on suhteline, kuum ilm, kallikesega koos üle pika aja, koolivaba nädal ja üle kõige vahemeri, kus ma ära ei upu :D Ma tõesti loodan, et kui ma vanaks saan, siis lähen vahemere äärde puhkama juba pikemaks ajaks või miks mitte isegi elama, sest see on lihtsalt võrratu. Aga kui rääkida kuumast, siis pole Eestiski midagi viga, vähemalt mitte praegu, sest ka siin on peaaegu juba kaks nädalat kütnud ning temperatuur kõigub 30 ringis ja lubatakse uut kuumalainet.



Mis siis veel? Hiljuti loobusin ühest tööpakkumisest, millest ma alguses olin nii elevil ja õhinal, sest töö oli nagu mulle loodud, täpselt minu asi, mida ma terve aasta Soomes õppisin, aga noh ühiskonnas tehakse ikka meestel ja naistel vahet ning tööandjad peavad vist töötajaid liiga rohelisteks ja Eestit väga suureks riigiks. Nimelt minu sooviks on töötada tootmises ning leida tööd planeerijana või midagi sarnast ja selline võimalus mulle avanes ka ning kõik oleks korras olnud, kui ma oleks nõustunud 1/3 väiksema palgaga kui minu eelkäija-mainin siis siin kohal, et eelkäija oli mees, kes minu mõistes sai väga head palka antud töökohas, aga noh minul see ei õnnestunud. Ei tahetud nii palju maksta, mis sest et töökoormus oleks sama olnud ning kohati isegi raskem. Ent kogu protsess õpetas mulle palju ning andis tohutult palju enesekindlust juurde, sest pole lihtne mingeid pooleteise tunniseid vestlusi vastu pidada, teha presentatsioone ja hoida külma närvi, mis mul suurepäraselt õnnestus, vähemalt öeldi nii ning et mul on tugev isiksus. Aga kõiges selles peaksin vist tänama hoopis algebra õppejõudu, kes õpetas vaatamata solvangutele tegema head nägu ning vastu pidama. Tegelikult vahest mõtlen, et palju ma siis kannatan, ses mõttes, et kui keegi autoriteetne inimene nii öelda peedistab, et palju ma kannatan, huvitav oleks teada… aga ma arvan, et elul on nii mõndagi mulle veel varuks, ma loodan igatahes :)

Kui aga nüüd rääkida oma magistritöödest, siis läheb pilk maha ja ma häbenen, sest ma ei ole suutnud mitte midagi asjalikku teha juuni algusest: häbi häbi mulle. Ja kui ma mõtlen sellele, et Soome juhendajatele lubasin suvel ka tööd teha ning neile tulemusi saata, siis hakkab mul lihtsalt paha kohe, sest ma olen lihtsalt laisk olnud ning need kuumad ilmad on suurepäraselt sellele veel kaasa ka aidanud. Ma olen ikka täielik looder ning ma ei kujuta ette kuidas ma oma juhendajatele otsa vaatan, nemad ju mõtlevad, et ma jõuan novembriks ära kaitsta, ent ise mõtlen, et hea õnne korral jõuan võib olla järgmise aasta suveks ära kaitsta, sest Soomes magistri kaitsmine ei ole nii nagu tartu ülikoolis. Minu ainukeseks lohutuseks on see, et ma loodan, et nii kui külmaks läheb, siis mõistus tuleb persest pähe ning saan oma töökuse tagasi, mis aga peab varsti juhtuma, sest Itaalia ootab mind. Kui ma veel poolteist kuud tagasi mõtlesin, et ülivinge oleks minna jälle modelleerimisnädalale, siis nüüd on laiskus maad võtnud ning ma ei soovigi nii väga sinna minna, rääkimata suveülikoolist, mille lõpus on ju arvestused või eksamid. JUBE JUBE JUBE, ma ei oska lihtsalt mitte midagi muud mõelda. Ja nagu sellest ei oleks veel vähe, suveülikoolis annab loenguid üks mu juhendajatest, seega tähendab see seda, et selleks ajaks peaksin kõik need ülesanded, mis mulle anti, ära tegema. Aga tundub, et ma arvatavasti hakkan mingi nädal kaks enne tegema ja oigan siis, et nii palju teha ning et ma ei jõua, aga noh seega saab veel peaaegu kuu aega lebotada :D ma olen tõesti lootusetu. Rääkides koolist veel mõlgutan vaikselt juba mõtteid, et võiks sügisel mingeid aineid TÜ võtta, et nii öelda harida ennast ning miks mitte näiteks saada ka kõrvaleriala, mis läheks diplomi peale. Aga see oleks vist juba liig mis liig, ent eks aeg annab arutluse :P

Ühe tähelepaneku või õigem oleks öelda arusaamisele olen veel jõudnud. Nimelt osad inimesed ütlevad enne kui mõtlevad ja peale selle teevad hea näo pähe nagu midagi ei oleks juhtunud. Loomulikult ma saan aru, kui öeldakse vihahoos, aga kui reaalselt ei olda vihanegi ning öeldakse, siis tekib küsimus, kas inimesed üldse oma aju kasutavad või mõtlevad enne kui suu lahti teevad või mitte. Ei usu ma eriti tähemärkidesse, aga vahest tee või tina, mõni asi läheb täkkesse ja liigagi ning olen märganud, et selline käitumine on omane neitsi tähtkujule. Kindlasti on erandeid, ent kõik neitsid, kes minu eluteele on sattunud, on küll minu arust ühesugused: vahest ei mõtle, mida ütlevad; susserdajad; peavad saama, mida tahavad, isegi kui see tundub ebaratsionaalne ehk kokkuvõtvalt iseloomustab järgnev lõik paganama hästi neid:
Selle tähtkuju all sündinud naised on hoolitsevad, kuid neil tuleb puudu temperamentidest. Nad armastavad flirti ja seda väga peenelt, virtuooslikult, kuid nad ei lähe alati kaugemale ning tõmbuvad viimasel hetkel tagasi. Nad kannatavad üldiselt häbelikkuse all, kuid oskavad seda varjata. Oma kalduvuse tõttu kriitikale, analüüsile, märkustele, seavad tihti ohtu oma suhted lähedastega.
Nagu Kaaludki, on ka Neitsi kiire oma harjumusi ja vigu salgama. Ta oleks nagu pime oma vigade suhtes ja justkui ei märkaks oma nõrkusi, kuigi teiste omasid näeb üllatava selgusega. Proovige öelda Neitsile, et ta on kritiseerija, muretseja, pisiasjade kallal norija või liigselt dieedi ja tervisega tegelev. Ta eitab seda kohe.
Aga noh keegi meist ei ole ideaalne, ent siiski vahest tasuks panna ennast ka teise mätta otsa ja vaadata natukene ringi :P

6 Comments:

  • At 10:08 PM, juuli 17, 2010, Blogger Dilbert said…

    Leidsin hea kirjelduse veevalajate kohta :)

    Veevalaja pole ülemäära elukogenud ega ka liiga naiivne, ta ei ole täis liigset entusiasmi ega ole ka elust tülpinud. Pidevas katsetamistuhinas kandub tema uudishimu lihtsalt üle uutele, tema jaoks veel saladuslikele asjaoludele, ning tema järjekordseks uurimisobjektiks võite osutuda näiteks teie. Isik, kes näib vaimselt viibivat kusagil miljonite kilomeetrite kaugusel või kes nagu uuriks teid detailselt nähtamatu mikroskoobi abil, on ilmselt Veevalaja.

    Veevalajal on kummaline, eemalolev pilk, millest õhkub maagilist salapära ja mida te ei oska mõista. Tavaliselt on see pilk pisut hägune, unistav ja uitlev. Veevalaja tähtkuju all sündinud on unistajad ja emotsionaalsed. Iseloom on sõbralik ja truu, kuid tihti ebakindel oma otsustes. Suur fantaseerimisvõime, inspiratsioon. Saturni mõju tõttu ei ole neil saatus alati õnnelik ja allutab inimese melanhooliale, täitumatutele unistustele, kurbadele mälestustele. Selle tähtkuju all sündinud on iseloomult alati vasturääkivad, oma otsustes ei ole nad alati kindlad, ei ole alati usaldatavad oma ebakindluse tõttu.

    Neil inimestel on suurt inimesetundmist ja südant teiste hädasid leevendada ja neid aidata. Esineb laiskuse perioode, kus need inimesed ei taha midagi teha, kuid kui Uraani mõju suureneb, siis võib mõne päevaga teha ära kuu aja töö. Selle märgi all sündinutele on võõras pedantsus ja nad vihkavad rutiini. Neis kõigis on midagi leiutajatest, kuid ka fantaseerijatest. Nad võiksid olla täisväärtuslikud inimesed, kuid oma ebapüsivusega teevad ümbritsevate inimeste elu raskeks. Kannatab periooditi alaväärsustunde all, muutub õnnetuks arusaamatutel põhjustel.

    Uraani mõjutusel on Veevalaja oma loomult mässumeelne ning tajub vaistlikult, et juurdunud tavad ja harjumused on väärad ning maailm ja inimkond vajavad järsku ja põhjalikku revolutsioonilist muudatust. Samal ajal, töötades poliitika valdkonnas, on ta küllalt tark varjama oma vaateid ja arvamusi üldsuse eest, et mitte kahjustada oma strateegiat. Veevalaja analüüsib alati põhjalikult olukordi, sõpru ja ka võõraid inimesi. Püüdes tungida teie eraelu saladustesse, hakkab ta teid pommitama otsekoheste ja tihtipeale taktitute küsimustega, ning see võib teis tekitada küllaltki ebameeldiva tunde.

    Vaatamata sellele, et Veevalaja ümbritseb end sõpraderingiga, on tal harva tõelisi sõpru. Ta eelistab kvaliteedile kvantiteeti ja loob püsivaid suhteid vaid teatud perioodiks. Hingeelus laseb end kergesti mõjutada. Veevalaja tähtkuju all sündinu otsib alati seltskonda, mis vastaks tema vaadetele, sest suhtlemine madalamal astmel seisvatega osutub talle raskeks. Uraanlast ümbritseks nagu mingi nähtamatu isoleeriv kiht, mis eraldab teda kaasinimestest, ning seetõttu ei saa inimesed temast sageli õigesti aru.

    Veevalaja elab tulevikus ning põikab vaid mõneks põgusaks hetkeks käesolevasse aega, siis näib ta realistlikult mõtlevatele maistele natuuridele viirastusliku veidrikuna. Ta ise tajub seda, ja see süvendab veelgi tema isoleeritust. Astroloogide seisukoht on, et nii, nagu mõtleb Veevalaja täna, hakkab maailm mõtlema alles viiekümne aasta pärast.

    Seda päikesemärki kutsutakse ka geeniusemärgiks, ja asjal on tõepõhi all. Üle 70% kuulsatest inimestest on Veevalajad või evivad Veevalaja tähemärki. Võib olla suurepärane teadlane, arhitekt, kirjanik, näitleja, kunstnik. Selle tähtkuju all sündinu elu läbivad kõik – rikkus, edu, katastroofid, huvitavad kohtumised ja pettumised. Elu võib viia ta kukkumise äärele kuid saatus ei lase tal päris põhja vajuda. Teisest küljest on suhteliselt suur protsent vaimuhaiglate patsiente ja regulaarseid psühhiaatrite külastajaid samuti Veevalajad. Aga üteldaksegi ju, et geeniust lahutab hullumeelsest vaid õhkõrn kriips ning teiegi ei oska otsustada, kummalpool piiri on teie Veevalajast sõber.

     
  • At 10:09 PM, juuli 17, 2010, Blogger Dilbert said…

    Selle tähtkuju all sündinud naised on võluvad, nende elamuste gamma on mitmekülgne. Nad muutuvad pidevalt ja nendega kokkupuutuja peab arvestama nende distsipliinitunde puudumisega, see teeb ümbritsevate inimeste elu ebakindlaks. Ta armastab töötada, kuid ka siin annab tunda ebakindlus. Ta armastab hiilgust ja näib väga haprana, kuigi on kalduvustelt pisut lodev. Ta on elegantne, tantsib hästi, on huvitav vestleja. Veevalaja tähtkuju all sündinud abielluvad ruttu, kuid on harva õnnelikud, kuna annavad enesest rohkem ära kui vastu saavad.

    Selle tähtkuju all sündinutele sobib rohkem mõistuse kui armastuse abielu iseloomu muutlikkuse ja ebakindluse tõttu. Oma esimesest armastusest peavad selle tähtkuju all sündinud kõik loobuma.

    Harva leidub Veevalajat, kes tuliselt võitleks oma ideede eest. Veevalaja elab oma elu ja leiab, et sellest piisab. Veevalaja ei usalda kergekäeliselt teisi inimesi. Enne uurib ta välja nende kaalutlused, ja kui võimalik, siis ka südamesaladused. Veevalaja vihkab valetamist ja petmist ning püüab vältida laenamist ja laenutamist.

    Veevalajad omistavad suurt tähtsust idealismile, vahest ehk üleliiagi suurt. Tähtis on teada, et Veevalajatega võib alati kõike juhtuda, absoluutselt kõike!

    Õnnenumbrid: 11, 29, 38, 47, 56
    Värv: Taevasinine
    Mõjutav planeet: Uraan
    Element: Õhk
    Õnnepäev: Kolmapäev
    Õnnekivi: Safiir
    Metall: Uranium
    Lilled / taimed: Orhidee, kannike

     
  • At 12:19 PM, juuli 19, 2010, Blogger -NightAngel- said…

    Tead, enda vaatevinklist võin täitsa öelda, et see kes selle horoskoobi kirjutas, sellel läksid ikka mõned asjad täppi kaa.. :D

    Ja eriti see rikkuse, katastroofi jne teema.. Hetkel mul rikkust ei ole, kuid pigem need negatiivsed asjad iseloomustavad minu elu hetkeseisu..

    Eks mõnel kindlasti on jällegi hea meel selle üle, kui kellelgi halvasti ka läheb endal aga igatpidi hästi.. aga noh, veevalaja ongi selline imelik ja küll ma selle asja üle elan.. :D

    Ja see rutiin.. See on tappev.. Olen endas leidnud viimase pooleteise kuu juures ikka väga selgelt, et rutiin ei ole minu rida.. :D

     
  • At 1:47 PM, juuli 19, 2010, Blogger Dilbert said…

    Minu arust vastikult palju isegi läheb täkkesse nii positiivses kui ka negatiivses vaatevinklist...
    Praegu kirjeldab mind kõige paremini lõik: Kannatab periooditi alaväärsustunde all, muutub õnnetuks arusaamatutel põhjustel.

     
  • At 2:58 PM, juuli 19, 2010, Blogger -NightAngel- said…

    See tunne valdab mind kogu aeg.. Enn juba on maininud ka, et tujud kõiguvad väga palju..

     
  • At 3:21 PM, juuli 19, 2010, Blogger Dilbert said…

    Olen saanud ka selliseid kommentaare :D aga mis teha

     

Postita kommentaar

<< Home