Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, juuni 26, 2007

Jaanipäev

Niisiis Jaanid läbi ja Jaanikad saabunud. Nüüd oleks aeg oma muljed jagada.

Alguse sai see reedel 22 juunil kui oli ametlikult koolilõpetamine, kõrghariduse saamine ning mis kõige tähtsam, diplomi sai ka.. Täitsa huvitav aktus oli, lühike konkreetne ning igav nagu matikutele ikka kombeks. Ja video, mis meist tehti oli ka ikka normaalne, kohe alguses olen ma kaadris ikka tükk aega, mis mulle tegelt eriti ei istunud. Ei ole selline fotogeeniline tüüp.

Kui diplom käes, siis oli vaja maale sõita. Sinna olid kõik sugulased kokku tulnud, et minu ja Triinu ja Ennu lõpetamist tähistada. Nalja sai ja videosid sai ka tehtud. Ja ööbimine oli telgis, mis oli täitsa vahva. See aasta ikka esimest korda ikkagi.

Ja järgmine päev siis kodinad kokku ja Tartu tagasi, kus laadisime auto taarast tühjaks, saime pappi, siis ühikasse, et vajalikud asjad ka peale laadida ja Ivar ja Moonika juurde. Ja nii see sõit Pärnu poole lahti läkski.

Ja Pärnus ootas meid siis Olku, kes siis kohe omatehtud saia ja kärjemett pakkus. Seal sai sauna, sai püssiga kõmmutatud nii, et meestel silmad suured. Ühe täisõllepurgi lasin ka tühjaks. Enne seda aga oli selline kokkulepe, et neiud, kes sellele nüüd pihta saab, see saab mehele ja just sellelel, kellele tahetakse. Ja nii ma siis võtsingi püssi ja lasin purgi tühjaks. Olku selle peale, et mina küll sind naiseks ei taha, sa lähed niimoodi kulukaks. Aga jah. Kell 01.00 hakkas "Kult Pahod". Viiekesi. Eesmärk jõuda mereni. Ja kui algusese kõndisime teed mööda, siis mõne aja möödudes jõudsime heinamaale ja mida edasi, seda suuremaks hein läks, kuni olime jõudnud kahemeetriste kõrkjateni, poistel laud kaasas, et ikka üle kraavi ka saaks, ja kuna vihma oli päeval tibutanud, olime kõik puusadeni märjad. Nii et keera pükse ja vesi tilgub. Sääsed sõid meie verd, ohakad ja nõgesed tegid jalad "ilusaks". Moonikale tunnen kaasa, sest tema oli meil seelikuga. Aga välja merekaldale me jõudsime. Ja läksime ka ujuma. Täitsa vahva.

Yvyan on sellest asjast osa võtnud, aga tookord ei olnud asi nii hull veel. Seekord oli ikka täitsa n.ö huvitav.

Kahte jaaniussi ka nägime. Seekord ei olnud nii, et kõnnid mööda metsateed ja teeperved on jaaniusse täis.

Kui retk tehtud tulime koju ja mis muud kui keerasime magama.
Järgmine päev oli siis kojutulek ja jaanid olidki läbi.

Nüüd ootan Teie muljeid!!

10 Comments:

  • At 1:13 PM, juuni 26, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Aa.. Selline küsimus ka, et mis Te kõik suvel teete ja kus te olete? Tartuts? Tallinnas? Mujal?
    Tööl? Puhkusel?

     
  • At 10:18 PM, juuni 26, 2007, Blogger Unknown said…

    meie otepää retk läks ka hästi :D nalja vähemalt sai..tantsu sai ka löödud (y)..kuigi koju jõudsime väheke enne kaheksat, tundus see pidu kuidagi nii lühike..1 "idiooti" kohtasime ka (ta ise nimetas ennast nii..ma tegin avastuse, et me teame teda sinuga terje trt-st..see oli see kelle juures me pelmeene käisime söömas sinu ja muriga)..mingid "pärakad" käisid ja jälitasid meid :D..las kerru räägid täpsemalt, kui küsimusi on...
    aa, ja tagasi tulime jumala mustadena..kuigi me kuskil ei roomanud.

     
  • At 1:07 PM, juuni 28, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Kle isegi nime mäletan.. Lauri Ilves või midagi sellist oli.. :D Ta sind ära ka tundis või?

     
  • At 10:23 AM, juuli 04, 2007, Blogger Dilbert said…

    Minul möödus jaanikas see aasta rahulikult, pea lõhkus juba päeval, seega ei olnud just kõige parem seltsiline. Olime Kullamaal ning ma läksin magama juba mingi ühe ümber, kuigi jaanituli oli väga ilus ja suur-tegelt liigagi suur ja no Heddyga sai väikseid püromaane ka mängitud natukene :D Nimelt kui teised läksid palli mängima ning meie jäime lõket vaatama, siis ega me sisi tahtsime ikka ilusat suur tuld ning nii saigi igasuguseid asju sinna visatud ja mingi hetk lõi ikka lõkeleegi mingi kahe kolme meetri kõrguseks-vot siis tuli väike hirm peale. Põleta veel maha teiste maja! Mingi aasta võiks me kõik koos midagi ikkagi teha :D

     
  • At 4:58 PM, juuli 07, 2007, Blogger Unknown said…

    see ei olnud see vist..see oli see, kes mulle selle lambanahksesse kasukasse käsi taskusse toppis..ta oli vist siis musta jopega, kui ma õigesti mäletan.
    ei tundnud vist..ma ka seal ei teadnud, kuidas ma teda tean...koju tulles tuli meelde
    teate..trt on kohutavalt igav kui kedagi pole..ma vist kärvan siia :D

     
  • At 4:29 PM, juuli 09, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Hea et endal tegevust ikka on.. :D

     
  • At 7:59 PM, juuli 11, 2007, Anonymous Anonüümne said…

    Leidsin ka lõpuks tee siia aad. Pean piinlikkusega tunnistama, et mul oli see koht meelest läinud.
    Jaanipäev oli jah muljete rohke. Tegelikult treve see nädal, kuna reedel jõudsim magama laupäeva hommikul kümne ajal. Heiskasin isegi ühika korravalvuriga hommikul päikesetõusu ajal lippu ja Statoilis on uus müüa, kellega sai sõbrannatatud. Lisaks vestlesime päris pikalt ka Atlantise ees ühe kalamehega. Saak oli kahjuks kehv. Äge oli. Jaanipäev möödus nii kiiresti. Ega mina ikka ei muutu.!! :D
    Lisaks veendusin, et Lauri ikka armastab mind. Ise ta seda ei tea! ;) :D

     
  • At 10:05 PM, juuli 15, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Aga kuda see välja tuli või milles ilmnes, et Lauri sind armastab?

     
  • At 12:06 AM, juuli 23, 2007, Anonymous Anonüümne said…

    Tema käitumises. Ta nägi mind ühe väga võluva noormehega klubis tantsimas. Oi, milline ilme tal oli ja need silmad. Nägi väga murtud ja õnnetu välja. Süda oleks nagu purunenud. Ma tantsisin üsna tagasihoidlikult ja viisakalt. Ta vist tunnetas selles noorhärras konkurenti või midagi sellist.
    Öösel ja hommikul kontrollis telefoniteel kas ma ikka jõudsin koju ja kas ma olen ikka üksi. Muidu ta ei huvitu minu koju saamisest ja sellest, mida ma teen ja kellega.

     
  • At 1:37 PM, juuli 25, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Asoo... Vähemalt on hea teada, et ikka hoolitakse ja tundakse muret.. :D

    Aga kuda sinul endal on? On veel tundeid tema vastu või on nüüd mõni teine silmapiiril?

     

Postita kommentaar

<< Home