Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

reede, juuli 20, 2007

Blue System

Romeo And Juliet

I'm not your Juliet, and you're not Romeo
But i will love you baby, time will show
I'll give you everything, and that's no compromise
See my broken wings to your alibies
Broken souvenirs in paradise

Oh, i never promised you love
Oh, when my heart is not enough
Oh, it's like an ocean of love to me

Chorus:

I'm not your Romeo and you're not Juliet
After the curtain falls, i'll drive you mad
Oh, baby heaven, just sweet heaven has sent you
I'm not your Romeo and you're not Juliet
But i will love you, love you, love you, drive you mad
Oh, baby there will never be another you


Love on the telephone, it's killing me
I'll sail my ship alone, old memory
Back to Babylon, in my fantasy
Gonna lock my heart and loosing the key
Oh, i never...

Chorus (2x)
Another you, another you

4 Comments:

  • At 7:55 PM, juuli 21, 2007, Blogger Dilbert said…

    Kusjuures tead ma vanasti kuulasin seda bändi, aga ma olen selle ära unustanud. Minu mäletamist mööda oli blue systemil päris head laulud, kui see on nüüd see bänd, mida ma ikka mõtlen-peaks kodus kohe järgi vaatama :D

     
  • At 8:46 PM, juuli 22, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Vaata jah, ma kuulasin üle pika aja uunot ja siis kuulsingi seda lugu.. Hetkel lemmik.. :)

     
  • At 12:08 AM, juuli 23, 2007, Anonymous Anonüümne said…

    Terje, kui sul igav on võid õhtuti kampa lüüa. Ma käin Põllu tn. staadionil jooksmas ja võimlemas. Üritan ikka iga õhtu käia.

     
  • At 12:55 PM, juuli 23, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Asoo.. :D
    Ma muidugi vist kaks korda nädalas lähen aeroobikasse ka. Kunagi talvel ostsin 10 korra kaardi ja 3 on ära kasutatud. Need 7 vaja ka ära kasutada.. :D
    Aga mõni õhtu kui viitsimist on, siis võiks ikka minna. Väike trenn ei tee paha.

     

Postita kommentaar

<< Home