Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, juuli 27, 2010

Mesilased

Eelmisel nädalal oli kohutav kokkupuude mesilasega.
Nimelt rohisin enda lillepeenart koos emaga ja järsku tundsin pealael kohutavat valu. Märkamatult oli minu pealalaele ilmunud mesilane ning poetanud oma astla läbi peanaha.. Ja nii sattus sealt minu verre mürk, mis tegi kohutavat valu. Nõel jäi muidugi sisse ka.

No ja ei midagi. Esimene reaktsioon oli kohe, et mesilane juustest kätte saada aga sellega läks omajagu aega, sest ta oskas ennast juustesse kinni mätsida. Isegi kui ma juuksed lahti tegin, läks kaua aega, enne kui ta minema lendas. Ja siis see nali veel pihta hakkas. Jooksin tuppa ja otsisin ruttu ülesse viinapudeli, mis sügavkülmas seisis. Ja asetasin viinaga immutatud lapi haavatud kohale. Hoidsin seda oma tükk aega aga asi läks aina hullemaks. Siis panin veel eetri lapi, kuid see ka midagi ei muutnud ja siis veel külmakoti ka. Aga jah, pea võttis täiega ringi käima ning vedelesin terve õhtupooliku diivani peal.

Lõpuks enam ei jõudnud toas ka olla ja läksin välja. Hiljem muidugi mõistes, et see ei olnud päris õige tegu, sest siis läks tervis ja olemine kehvemaks. Ja ka järgmisel päeval ei olnud veel valu kuskile kadunud.

Sellised seiklused siis.

Tänan õnne, et vaablane ei olnud. Siis oleks kutu ka juba.

4 Comments:

  • At 8:46 AM, juuli 28, 2010, Blogger Dilbert said…

    Jube, jube, jube...see on ka üks põhjustest, miks ma eriti ei taha maal olla, sest ma kohutavalt kardan mesilasi, herilasi ja vaablasi. Ma olen lapsena saanud nõelata mesilase käest ning see oli vastik, rääkimata allergilisest reaktsioonist...
    Aga jah räägitakse, et kui vaablane sutsab, siis ikka tunned tõelist mõnu :D Ma loodan, et mul jääb see kogemus saamata :)

     
  • At 2:31 PM, august 04, 2010, Blogger -NightAngel- said…

    Nojaa nagu mesilase nõelamisest väha oleks, suutis üks herilane ka sutsu ära panna. Mitte nüüd küll pähe, kuid kintsu peale.

    Panin ruttu viina peale ja õhtuks oli kadunud ka, ainult sutsu jälg. Aga kus sa sellega, hommikuks oli täitsa üles paistetanud koht. Ja muudkui suuremaks läks päeva jooksul. Täna on juba 20 sm läbimõõduga paistetuse ring.. Normaalne.. ma ütlen..

    Äkki homseks on kadunud, kui õhtul veel viinaga määrida..

     
  • At 12:45 PM, august 31, 2010, Blogger Unknown said…

    Alkohol ei lahusta mesilase mürki vaid hoopis mürk kristalliseerub. Viina kasutamise pärast oligi mürgi toime pikaajalisem. Mürk lahustub vees. Pealegi, mesialsed ei ole ohtlikud. Niisama nad ei nõela kedagi, ärge vaadake liiga palju filme.

     
  • At 8:34 PM, september 03, 2010, Anonymous Rebaseonu said…

    Mesilane jääb juustesse kinni ja seepeale nõelab kuna arvab et on ohus. Eeter imendub läbi naha, sellest ehk ka peavalu..

     

Postita kommentaar

<< Home