Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

kolmapäev, september 12, 2007

Krt


Ma ei oska kohe midagi muud öelda, kui et krt. No nii loll ikka annab olla, kui ma olen. Sa tead, mis tuleb ja ikka ei oska seda, kuigi jah võiks öelda, et kogu see pinge, mis on seotud algebra kahega, siis see on ikka väga suur. Täna hommikul oli mul selline tunne nagu ma läheks eksamit tegema, ehk oli see ka põhjus miks mulle täieliku plokki ette lõi, aga noh üks punkt on läinud, eks peab siis usinam olema. Teate mis asja veel hulluks teeb, see et ta käib klassis kogu aeg ringi ning vaatab, mis sa kirjutad nagu Rainis juba-täitsa kohutav. Ja no tema kommentaarid on sellised nagu Parringul-jäki jäki. Samas hea must huumor käib kogu aeg meie,vaeste üliõpilaste, kulul.

1 Comments:

Postita kommentaar

<< Home