Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, september 20, 2007

sünnipäev = närtsinud roos

Viimased päevad olen tatine ning tõbine olnud, aga täna oli päris hea kuulata Terjet ning tema tähelepanekuid eelmise nädala sünnipäeva kohta ning selle peale ütleks, et mõni võiks ikka vahel mõelda ka enne kui suu lahti teeb. Inimesed on ikka aastaga nii palju muutunud. Ei teagi kust on tulnud see, et sõbrale peab hullult kalli kingi tegema, kas mitte see ei ole oluline, et sõbrad kokku tuleks ja oleks sinuga sel tähtsal päeval. Veel rohkem pani mind imestama asjaolu, et üks inimene räägib teisele telefoni otsas, et osta see või siis too-no selline käitumine on minu arust ülimalt matslik ja siis kommenteerida, et ainult kommikarbi tõidki või. Kusjuures veider on see, et ma ei tahtnud uskuda seda, kui Terje mulle rääkis, sest ma ei oleks elu sees uskunud seda antud inimesest, aga noh eks aeg on andnud oma arutluse. Hmm selle peale tuleb kohe hea mõte, et peaks kohe varakult kõigile andma nimekirja sünnipäeva kinkide soovist :)

Tegelt aga on kahju, et me elame sellises tarbimise ühiskonnas, et isegi sõpru valitakse selle järgi, kes on sulle kasulik või kellega läbisaamine võib olla tulus ning kui sa oma väärtuse ja vajalikkuse oled kaotanud, siis visatakse sind lihtsalt kõrvale ning ongi kõik. Kõik on kellegi mängukannid ning mõned isegi ei saa aru, kui nendega mängitakse, Ehh ega ma nüüd ei väida, et ma olen parem, sest teadagi olen ka mina omal ajal olnud mängukanniks ja seda väga pikka aega, aga samas jääb see aeg ka ülikooli algus aastatel, aga noh kui inimestel on juba magistrikraad ja nagu peaks nii öelda loogilist mõtlemist olema ning ikka ollakse,vot see on karm.

Veel rohkem pani mind hämmastama ja võiks öelda, et ma vaatasin Terjet lahtise suuga vist isegi-PAKSUD EI KÄI KLUBIS. Selle peale peaks ütlema, et misasja???? Mina olen küll näinud, et käivad ka kogukamad naisterahvad klubis ja pealegi olen ma ka paks, aga ma käin ikka klubis. Nojah ma ei ole viimasel ajal käinud, aga mitte sellepärast, et ma põeks nüüd, et issand jumal mul on lisakilod. Peaks ka mainima, et meesterahvad ei tahagi üldjuhul väga peenikesi, sest mis sa kondipuketiga ikka teed. Loomulikult ilueedid vaatavad jah kõhnasid ja rinnakaid naisi, aga noh mis sa selle ilueediga ikka teed, kes võib olla veedab vannitoas oma juukseid sättides rohkem aega kui sa. Inimesed tulge palun mõistusele ja ärge immiteerige teisi, te lõpuks kaotate iseend ära-olles hüpiknukk!!!

Siiski, siiski ei saa ma mainimata jätta tänast algebra loengut. Üha enam hakkab Kilp mulle meenutama Parringut, ei tea kas nad on head sõbrad, sest neil on ikka väga sarnased naljad. Veider on ka see, et Kilp teeb iga loengu alguses mingi nalja või räägib mingi nalja jutu, mis iseenest on hea, sest tuju läheb kohe paremaks.

4 Comments:

  • At 2:08 PM, september 20, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    No sünnpäev on alati tore päev..:D Saab kokata terve päev ja vaaritada asju.. :D nagu ma talvel möllasin triinuga..:D Kuigi jook on ikka tähtsam.. Sest muidu ei lähe pidu käima kui keegi lonksu ei ole võtnud.. Eesti inimesed on kidakeelsed või siis lihtsalt ei taheta rääkida midagi..

    Aga see kingi asi.. Vbl oli naljaga mõeldud vbl mitte või lihtsalt.. Aga minu jaoks tundus natukene imelik.. Mina isiklikult olen kll rahul sellega, et inimesed kohale tuleks ja hästi aega veedaksid üksteise seltsis.. Aga samas on jah natukene raske koos aega veeta kui ei ole sellist pidevat suhtlemist ja kui kokku saadakse, siis kas räägitakse üldistest asjadest või ollakse väga kidakeelne ja salapärane.. Vbl läks pidu paremini edasi, kui meie olime sealt läinud. Klubis saab möllata ja mehi lantida..


    Ja lõpetuseks üks vanasõna, mis mulle kuskilt silma jäi:
    "Ülbus on varjatud lollus"

     
  • At 4:06 PM, september 21, 2007, Blogger Dilbert said…

    Sünnipäev on tõesti tore, aga minu arust ei ole jook tähtsam. Kuigi ma tean jah võib olla paar aastat tagasi oli see nii, et jook on tähtsam, aga nüüd on asjalood teised-olen vanemaks saanud :D Ei ole mõtet teha sünnipäeva, kui sul ei ole inimestele midagi pakkuda, keegi ei hakka sul joomagi, kui ainuke mõte on peas, et tahaks midagi hamba alla. Mul on nii hästi meeles, kuidas ma Ardoga vaidlesin tema sünnipäeva üle, mida ta korbis pidas. Tema ka, et jook on tähtsam, aga tegelikult on sama tähtis ka toit, sest osad tulid ju tln ning sõidu peale läheb ikka kõht tühjaks ning üldse on viisakas kasvõi salatit pakkuda. Ehee see aasta tuleb vist jälle sama vaidlus läbi teha, loodan, et seekord mind võetakse ka kuulda :P
    Aga jah Terje sinu sünnipäeval maitsesid mulle need lihatükikesed-hmm need viisid keele alla.

    No see kingi asi, ma ei suuda seda siiamaani ikkagi uskuda ning isegi kui see naljana öeldud, siis mage nali ning kui aus olla, siis ei meeldi mulle, et minule olulisele inimesele nii tehakse. Samas ma ei saa aru, kuda saab üldse sõbrale nii öelda...

    Ehee ega ju ei ole aega-ma ootan ühte kõne juba ma ei tea mitu nädalat, tuleb lihtsalt leppida sellega, et ei taheta rääkida, kuigi jah ma ei saa aru, miks siis kutsutakse...
    Tead Terts ma ei tea miks, aga mul tunne, et sa istusid seal samamoodi nagu Kerru sünnal või kirjutab praegu mu palavik siin-mis toimub???

    Väga hea vanasõna ja peab täiesti paika ka :D Aga selle peale ütleks, et õpipoisid saavad alati targemaks kui meistrid ning aja möödudes näitavad meistrile koha kätte, ent aeg annab arutluse...

    Samas Terts mõtle selle peale, et las inimesed olla salapärased ja kidakeelsed. Vähemalt saab aru, et nad varjavad midagi, aga meie räägime ikka ju tavaliselt, kuigi jah nii mõnigi asi on hingel...ega see aasta kerge pole olnud ju, eriti aasta algus :(

     
  • At 4:48 PM, september 21, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Eks jah, õppeaasta algus on natukene konarlik olnud, aga hetkel paistab asi natukene paremuse poole minevat.. Kauaks seda ei teagi.

    Aga kui sünna tuleb, siis teen veel neid liha asju, kui need meeldisid.. :D Ja jälle tiku otsas, ja ei othi neid eraldi sealt ära süüa.. Kõik korraga, et see õige maitse ka välja tuleks.. Kui ma loomulikult mäletan, kuidas seda veel teha.. :D Kukekaid ja viinamarju on ka vaja..:P

     
  • At 10:23 AM, september 24, 2007, Blogger Dilbert said…

    Ei noh enne tuleb ikka viinamari ära süüa ja siis alles liha, mitte koos :D

    Aga eilse kohta ütleks, et võiks ju ikkagi mõelda ja võib olla veel kord mõelda...me teeme inimestele haiget mõtlematu käitumisega ning ütlemistega ja loodame, et küll asi ununeb, aga siis kui ei unune ning ka öeldakse seda, siis mängime haavunut...
    ülbus on varjatud lollus

     

Postita kommentaar

<< Home