Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, oktoober 02, 2007

oh issand

  1. Teate mis mu arvuti teeb kahtlaseid asju ning internet annab ikka kõvasti soovida. Näide nagu matikule kohane: ma ei ole msn, aga teised näevad, et ma olen-õde helistas ja küsis, et miks ma olen online, kui mind tegelikult üldse ei ole-ei osanud seletada...
  2. Ma ei viitsi enam algebrat õppida, lihtsalt nii kopp on ees ning ainuke mõte, mis mind juba öösel kummitas, on: bijektiivset endomorfismi nimetatakse automorfismiks-selles lauses on kohe midagi, mis ergutab mu meeli iga kord, kui ma seda loen...samas vahet ei ole, sest olgem reaalsed-ül tulevad kirved.
  3. Loodan, et oktoobri kuu tuleb parem ning ma ei jõua uut aastat ära oodata...
  4. Täna ma näen juba neljandat lindude parve oma aknast, mis on nii ilusti koondunud kolmnurgaks-põgenevad.
  5. Roos, mille sain, on väga visa hingega. Juba mitmendat päeva näeb välja nagu oleks alles poest ostetud-armastusega vist kingitud :D
  6. Mul on käed valusad eilsest triikimisest-uskumatu kui palju võib mõnel T-särke olla ning voodipesu, mida oli liiga palju.
  7. Mõte on homme välja minna, ent vaatab, kuidas asjalood arenevad. Samas nädalavahetus tuleb niigi väga piduderohke...
  8. Ma näen oma õde-noored naised maksavad oma ihuga abielumeestele vajaka jäänud osad ära. Tänapäeva mood, et noored piigad jahivad vanu abielumehi-jälk, aga sellest hiljem.
  9. Nädalavahetuse teema: laps või siiski mitte-mõni laseb nagu kuulipilduja ning teine jälestab.
  10. Olen nii uskumatult andekas!

5 Comments:

  • At 9:23 PM, oktoober 07, 2007, Blogger Unknown said…

    sa päris usin, et triigid riideid (y). Praegu ongi linnud vist otsustanud, et peavad ära minema - ma ka kodus nägin neid hulgi kohe minema lendamas.

     
  • At 9:52 AM, oktoober 08, 2007, Blogger Dilbert said…

    kuule ikka usin-tegelikult ei meeldi mulle, kui kortsus särkidega riides käiakse. Avastasin, et triikimine teeb käelihased kohe tugevamaks :D
    Linnud lähevad, lumi tuleb...

     
  • At 1:49 PM, oktoober 08, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Kuda nädalavahetus siis möödus? Ikka elus peale sellist prallet nagu sa kirjeldasid? Kuda siis kolmapäevaga jääb?

     
  • At 2:31 PM, oktoober 08, 2007, Blogger Dilbert said…

    kuule täitsa elus ja terve :D Aga noh sa pead ikka reedel tulema, siis hakkame alles pidutsema :D
    Muide tädi juubelil oli kahtlane pool tehtud-piisas ühest klaasist, et soe hakkaks.
    Kuule kolmapäev praegu täitsa jõus, miks ka mitte, vaatasin täna just, et pattaya ei olegi kolmapäeval lahti-täitsa veider

     
  • At 12:00 PM, oktoober 09, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Aga siis peaks Atti minema, või Illukasse. Mina ei olegi seal käinud.. Aga tegelt kui CT oleks lahti, siis tahaks sinna minna. See ju uue sisu ja välimusega.. :D

     

Postita kommentaar

<< Home