Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, november 19, 2007

mina siin

Ma tahtsin seda juba eile kirjutada..aga eile oleks liiga hilja olnud..

Aga niipalju siis sellest..mul selle jutu kõige tähtsam sõna on meelest ära läinud :D..Ma pean raamatu uuesti üle vaatama, siis saan kirjutada seda mida tahtsin..

Kui ma kodus käisin siis emal oli üks hea raamat ostetud..Anatoli Nekrassov - Emaarmastus..Soovitan kõigile. Saate ka targemaks..ma väheke sain (y). Aga nüüd peab magama ära minema, muidu tuleb nälg jälle kallale.

4 Comments:

  • At 12:56 PM, november 20, 2007, Blogger Dilbert said…

    Mnjah ma olen kuskil seda kuulnud, aga näe ei tule meelde, kes mulle sellest juba rääkinud on...aga jah mul seda vaba aega lugemiseks ja raamatu nautimiseks veel niipea ei tule. Seega jääb see uueks aastaks vist :D

     
  • At 5:38 PM, november 20, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Ok.. ütlen kõigepealt, et see tekst mis sa Yvy kirjutasin on tsipa kahtlane.. Ausalt öeldes algusest ei saa sittagi aru.. Lõpp on veel selge, kuid jah.. Vbl minu kehva enesetunde tõttu ma ei saanud täpselt aru mida sa öelda tahtsid.. :(

     
  • At 2:08 PM, november 21, 2007, Anonymous Anonüümne said…

    ma tean jah...ma tulin ssiia lehele et hakata kirjutama ühest teemast mille peale ma eelmine päev mõtlesin..aga peale esimese lause kirjutamist läks see sõna meelest ära, mille ümber jutt pidi tulema :D

     
  • At 12:42 AM, veebruar 05, 2008, Anonymous Anonüümne said…

    naljatilk

     

Postita kommentaar

<< Home