Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, oktoober 11, 2007

Overkill


Teate mis mu keha on nii valus ning täna hommikul mõtlesin, et huvitav, kas peaks traumapunkti minema, sest mu kael oli nii valus ning ma ei saanud seda keerata. Väga vastik tunne on üles tõusta ning avastada, et mitte üksnes kuradid ei laula sul peas, vaid ka kael on viltu ja valutab. Pärast pikka mõtisklemist, mis me eile tegime, siis jah naeratus tuli näole. Muideks ma ei uskunud elu sees, et selline kogus läheb. Tuleb siin kohal meelde Terje lause, et hea kui varu on, siis eilse kohta võiks öelda jah, aga ikkagi ebanormaalne-vaadates täna asju, siis VÄHEM KUI POOL on alles :D
Aga nalja vähemalt sai ning Triinu pluus oli omapärane (6), kusjuures see mees oli kahtlane, kes meie ümber kogu aeg tiirles ning nagu takjas küljes oli. Muide WC-s kohtusin veel ühe tegelasega, kes õppis kehakultuuri, ning ütles, et teab mind ja mu sõpru, mis pani mind naerma, sest ma teda küll ei teadnud, võib olla oli ta keegi pattaya aegadest või siis tudengipäevadest-krt seda teab. Nii et mõelge, kas te teate kedagi kehakultuurist ning sellist pikka ja tumedate juustega ning pruunide silmadega. Kuna aga loodus kutsus, ei saanud ma temaga pikemalt vestelda, tundus väga huvitav inimene olevat.

Ja minnes Yvy juurde, siis naljakas oli, kuidas sa eile minuga rääkima tulid. Selle peale ütleks, et iga inimene mõtleb ise ja teab ise, mida teeb ning mis talle parem on. Ma ei ole kuri ega isegi mitte vihane, milleks olla, kui inimene tahab suhelda, siis palun väga, ega mina ära ei ütle. Pealegi ma ei olnud algusest peale su peale pahane, pigem üllatunud, võiks isegi öelda, et ma olin hämmingus. Vot üks teine tegelane, tema peale olin ma pahane. Ent nalja teeb mulle see asjaolu, et ei pidanud ju numbrit mäletama, aga sünnipäeval tuli kohe meelde, aga jah vahet sel on, peaasi, et inimene mõtleks, mitte ei jookseks ringi pea laiali-ühed vitsad peaks juba käes olema, iseasi kas ka sellest võeti õppust.

Muide tudengipäevad on jälle päeva korda kerkinud, kuigi minu arust viimasel ajal on kuidagi lahjaks need muutunud ning midagi eriti ei toimu. Ma iga kord vaatan, et kas on mingeid professorite vestlusi, aga kus sa sellega. Enam ei ole selliseid tudengipäevasid nagu siis kui ülikooli sai tuldud- kahju. Aga jah kolmapäeval peaks siis kaema minema uut ct ning vaatama, mis seal siis korda on tehtud, ettepanekuid selle kohta....